• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • Linneado
    tmh skrev 2021-05-04 15:07:53 följande:

Kan visa en bild när jag gjort den mörkare.

Men tror bara jag inbillar mig att jag ser något eller att jag vinklat testet så att det ska synas

På denna bild ser jag också skuggan av ett test. Har du tagit med morgonurin?

Jag hade tagit ett digitalt imorgonbitti. Håller tummarna det blir tydligare för dig då!
  • Fjonkis
    tmh skrev 2021-05-04 14:22:34 följande:

Vill någon hjälpa mig att tolka testerna. Är samma test men olika ljus och vinkel.

BIM + 3 och ingen mens i sikte

Jag tycker faktiskt att jag ser ett svagt plus! Håller tummarna för att det blir starkare de närmaste dagarna:)
  • tmh
    Linneado skrev 2021-05-04 15:11:06 följande:

På denna bild ser jag också skuggan av ett test. Har du tagit med morgonurin?

Jag hade tagit ett digitalt imorgonbitti. Håller tummarna det blir tydligare för dig då!

Testet är med morgonurin.

Känns som det mest är att vänta och ta imorgon igen.
  • Linneado
    tmh skrev 2021-05-04 15:20:26 följande:

Alltid så jobbig väntan :(
  • Linneado
    tmh skrev 2021-05-04 15:20:26 följande:

Alltid så jobbig väntan :(
  • Stjärnhimmeln
    tmh skrev 2021-05-04 14:22:34 följande:

Vill någon hjälpa mig att tolka testerna. Är samma test men olika ljus och vinkel.

BIM + 3 och ingen mens i sikte

Jag tycker mig se på dessa också, inte bara det där det är mörkare.
  • JosHed

Alltså på denna ser jag absolut, men ser även på orginalet något svagt svagt! Du kan ju haft ägglossning några dagar senare än du brukar och därför är det så svagt nu? Borde blivit starkare imorgon eller övermorgon :D 

tmh skrev 2021-05-04 15:04:54 följande:

Men tror bara jag inbillar mig att jag ser något eller att jag vinklat testet så att det ska synas

• Lotgardet
    tmh skrev 2021-05-04 15:07:53 följande:

Jag tycker att det är ett streck!
  • tmh

Min mens kom nu ikväll och det gör ingenting för mig. Jag ville mest veta om jag var gravid eller ej.

Vi planerar att börja försöka bli gravid inom någon månad sen lång tid tillbaka.

• Jojjans
    tmh skrev 2021-05-04 20:39:41 följande:

Min mens kom nu ikväll och det gör ingenting för mig. Jag ville mest veta om jag var gravid eller ej.

Vi planerar att börja försöka bli gravid inom någon månad sen lång tid tillbaka.

Vad sjukt att det ändå syntes så pass mycket på testen ändå! Jag tyckte också att jag såg... hoppas det tar sig snart <3
Svar på tråden BIM maj