BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Kan visa en bild när jag gjort den mörkare.
Men tror bara jag inbillar mig att jag ser något eller att jag vinklat testet så att det ska synas
Vill någon hjälpa mig att tolka testerna. Är samma test men olika ljus och vinkel.
BIM + 3 och ingen mens i sikte
På denna bild ser jag också skuggan av ett test. Har du tagit med morgonurin?
Jag hade tagit ett digitalt imorgonbitti. Håller tummarna det blir tydligare för dig då!
Testet är med morgonurin.
Känns som det mest är att vänta och ta imorgon igen.
Testet är med morgonurin.
Känns som det mest är att vänta och ta imorgon igen.
Vill någon hjälpa mig att tolka testerna. Är samma test men olika ljus och vinkel.
BIM + 3 och ingen mens i sikte
Alltså på denna ser jag absolut, men ser även på orginalet något svagt svagt! Du kan ju haft ägglossning några dagar senare än du brukar och därför är det så svagt nu? Borde blivit starkare imorgon eller övermorgon :D
Kan visa en bild när jag gjort den mörkare.
Men tror bara jag inbillar mig att jag ser något eller att jag vinklat testet så att det ska synas
Min mens kom nu ikväll och det gör ingenting för mig. Jag ville mest veta om jag var gravid eller ej.
Vi planerar att börja försöka bli gravid inom någon månad sen lång tid tillbaka.
Min mens kom nu ikväll och det gör ingenting för mig. Jag ville mest veta om jag var gravid eller ej.
Vi planerar att börja försöka bli gravid inom någon månad sen lång tid tillbaka.