• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • mangelica
    mangelica skrev 2021-05-06 07:41:50 följande:

Morgonens test. Äl+10. Bim-4. Super blanka dem med, nu börjar hoppet att tryta litegrann. Enligt min nc app så skedde min äl först på dag 15. Med sedan har den ändrat den till dag 16. Men jag har utgått från dag 15 som äl dag då jag morgonen dag 16 hade min tempraturökning.

Ja vi får se, känns lite tidigt ännu men börjar inse att det nog inte tagit sig denna gången.

Kan någon se något på någon av mina tester?
  • Fjonkis
    mangelica skrev 2021-05-06 11:29:36 följande:

Kan någon se något på någon av mina tester?

Dom är ifrån babyplan mina tester. Jag fick med dom när jag köpte clearblue digitala på billigatester.se tror jag det var.

Jag kan inte se något på dina tester, men det är ju faktiskt bim-4 för dig. Det kan fortfarande vara tidigt.

Jag plussade som sagt svaaagt på bim -2 med ena barnet. Så än finns det chans att det blir ett plus för dig:)
  • JosHed

Ser ingenting på dessa teser. Men är ett tag kvar till BIM va? Då kan det ju vara för tidigt :) 

mangelica skrev 2021-05-06 07:41:50 följande:

Morgonens test. Äl+10. Bim-4. Super blanka dem med, nu börjar hoppet att tryta litegrann. Enligt min nc app så skedde min äl först på dag 15. Med sedan har den ändrat den till dag 16. Men jag har utgått från dag 15 som äl dag då jag morgonen dag 16 hade min tempraturökning.

Ja vi får se, känns lite tidigt ännu men börjar inse att det nog inte tagit sig denna gången.
  • mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-06 11:52:49 följande:

Dom är ifrån babyplan mina tester. Jag fick med dom när jag köpte clearblue digitala på billigatester.se tror jag det var.

Jag kan inte se något på dina tester, men det är ju faktiskt bim-4 för dig. Det kan fortfarande vara tidigt.

Jag plussade som sagt svaaagt på bim -2 med ena barnet. Så än finns det chans att det blir ett plus för dig:)

Okey, tack för att du tittade :). Jag själv sitter och "stirrar dit" ettstreck tror jag haha xD ja jag är bim-4 idag, kanske tillockmed bim-5 så jag håller nog hoppet uppe ett tag till :)<3
  • mangelica
    JosHed skrev 2021-05-06 12:01:34 följande:

Ser ingenting på dessa teser. Men är ett tag kvar till BIM va? Då kan det ju vara för tidigt :) 

Okey, tack för att du tittade :). Jag har bim-4 eller bim-5 idag, så jag håller nog hoppet uppe ett litetvtag till :)<3
  • Juniprinsen
    mangelica skrev 2021-05-06 12:26:19 följande:
    Okey, tack för att du tittade :). Jag har bim-4 eller bim-5 idag, så jag håller nog hoppet uppe ett litetvtag till :)<3
    Lycka till  

Ska också försöka att hållet hoppet uppe några dagar till
    (BIM på måndag här)
  • JosHed
    mangelica skrev 2021-05-06 12:26:19 följande:
    Ja men det är ju tidigt, finns fortfarande chans! Min förra gravidtet testade jag 5 dagar innan, helt blankt. Och sen dagen innan fann ett litet streck :) 
  • mangelica
    Juniprinsen skrev 2021-05-06 12:33:30 följande:

Lycka till  

Ska också försöka att hållet hoppet uppe några dagar till

(BIM på måndag här)

Spännande, har bim på måndag eller tisdag :) hoppas mensen hållernsig borta för oss båda <3
  • mangelica
    JosHed skrev 2021-05-06 12:33:48 följande:

Ja men det är ju tidigt, finns fortfarande chans! Min förra gravidtet testade jag 5 dagar innan, helt blankt. Och sen dagen innan fann ett litet streck :) 

Tack, du ger mig hopp :)<3
  • Juniprinsen
    JosHed skrev 2021-05-06 12:33:48 följande:

Tack för att du delar med dig :) Ger även mig lite fortsatt hopp såhär de sista dagarna innan BIM :)
Svar på tråden BIM maj