BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Åh vad spännande, håller tummarna för er båda! Det är så roligt att kunna följa hur det går för er andra
BIM -3 el -2 här. Skulle egentligen hålla mig några dagar men kunde inte hålla mig så testade i morse, blankt. Tycker rent generellt att det är svårt att tyda dessa stickor...
Känner mig fortfarande (lite) hoppfull
[quote=81111530][quote-nick]mangelica skrev 2021-05-07 09:10:44 följande:[/quote-nick][/quote]
Denna bilden ser jag faktiskt en grå skugga på. Sen om det är tork/spök eller plus vet jag inte men.. hoppas!!
[quote=81111530][quote-nick]mangelica skrev 2021-05-07 09:10:44 följande:[/quote-nick]
Tips till alla, apoteket hjärtat har kampanj på graviditetstest. Klickade precis hem 3st testa tidigt från RFSU :)
Jag håller med dig, jag blir lika engagerad i att killa på er andras test som jag är för att titta på mina! Man vill så gärna se pluss, för vems pluss det än är känner man sig glad nör man ser det :)<3.
Bim-3 eller -4 för mig! Ska ha mena måndag eller tisdag. Vad brukar du testa med för stickor? . Idag känner jag mig så extremt trött. Som att någon har klubbat till mig och jag vill bara sova :(.
Tack!:) tycker också det är kul att gå in här på tråden på förmiddagarna och se om någon laddat upp en ny bild.
Jag går och får för mig massa symtom nu också. Inbillning såklart. Men det jag faktiskt är fundersam över är mina bröst, tog en dusch nu innan jobbet och jag är öm i brösten! Jag har aldrig det annars, och det känns väldigt hoppfullt tycker jag.
Ja såklart du fortfarande ska ha hoppet uppe! Håller tummarna att du ska få ett plus nu till helgen:)<3
Tack!:) tycker också det är kul att gå in här på tråden på förmiddagarna och se om någon laddat upp en ny bild.
Jag går och får för mig massa symtom nu också. Inbillning såklart. Men det jag faktiskt är fundersam över är mina bröst, tog en dusch nu innan jobbet och jag är öm i brösten! Jag har aldrig det annars, och det känns väldigt hoppfullt tycker jag.
Ja såklart du fortfarande ska ha hoppet uppe! Håller tummarna att du ska få ett plus nu till helgen:)<3
Hej, Jag hoppar gärna in här. :) Har BIM den 15 maj. Andra försöket.
Alltså jag ser något på era test, men frågan är ju om det är en skugga eller om det faktiskt är där strecket ska vara!
Okej kanske risk för TMI, men blir knäpp av att fundera över symptom... Har alltid haft problem med torra slemhinnor, särskilt runt mens. Min mens är beräknad till typ söndag-måndag någon gång, och mina slemhinnor (i vagina alltså) känns helt annorlunda jämfört med hur de brukar kännas. Inte alls torra.
Någon som varit gravid tidigare och känner igen sig? Eller ska jag bara skärpa mig, invänta BIM och inte fundera så mycket? Känner mig skitfånig.