BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Jag hoppar gärna in här. Har BIM på lördag den 15/5. Är idag på ÄL +10. Hoppas på en liten sladdis. Detta är min och sambons första gemensamma barn om vi lyckas bli gravida. Verkar vara många som plussar tidigt här? Jag vågar inte testa en. :) Håller mig nog till torsdag eller fredag. Ni som plussat tidigt, vad har ni för symtom?
Jag hoppar gärna in här. Har BIM på lördag den 15/5. Är idag på ÄL +10. Hoppas på en liten sladdis. Detta är min och sambons första gemensamma barn om vi lyckas bli gravida. Verkar vara många som plussar tidigt här? Jag vågar inte testa en. :) Håller mig nog till torsdag eller fredag. Ni som plussat tidigt, vad har ni för symtom?
Oh wow. Grattis vågar nog jag mig på! Vad kul!
Kan du se i efterhand hur ni hade sex, i relation till ägglossning?
Jag plussade på ÄL+8-9 (aldrig plussat innan BIM innan!) så var bara i 2+6 då xD inga symtom alls innan mer än typ molvärk i den högra äggstocken vilket jag aldrig haft innan efter ÄL (eller under ÄL). Nu är jag i v.4+4 bara och har nog inga egentliga symtom - trött, törstig och dålig i magen xD lite bättre luktsinne och lite frusen. Men allt detta kan ju vara ?normalt? med :)
Ååh tack! Det är spännande ja. Men jag känner mig säker nu. Så svårt att ta in detta<3
Kommer ändå fortsätta testa för att se stegring haha.
Ojoj, ser nu att det har varit flera andra som plussat under dagen :) vad roligt!
Såg att det var någon som hade skrivit att den hade väntat lite med att lägga upp med tanke på oss som inte plussat. Det var verkligen fint tänkt, men jag ser det inte så utan är glada för er andras skull :)
Försökt i 6 månader, denna månaden va enda månaden vi faktiskt inte försökt pricka in äl.
Har bim imorgon men igår gick jag en ljusrosa flytning under två toalettbesök sen inget mer.
Testade mig idag och jag vågar kanske hoppas
Försökt i 6 månader, denna månaden va enda månaden vi faktiskt inte försökt pricka in äl.
Har bim imorgon men igår gick jag en ljusrosa flytning under två toalettbesök sen inget mer.
Testade mig idag och jag vågar kanske hoppas
Jaaa jag känner igen dig med! Det stämmer :) hade BF september 2019, och har nu en sjövild 1,5-åring.
Hur gammalt är erat barn och hur länge försökte ni med första?