• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • mangelica
    mollyoshea skrev 2021-05-09 22:03:23 följande:

Ahhhhh!!!! Jag plussade precis, ÄL +8 och nu på kvällen. Så otroligt osannolikt. Mensen kom aldrig idag (haft superkort lutealfas pga amning osv) så jag kunde inte låta bli att ta ett digitalt test. Gravid 1-2!

Grattis, gud så kul :)<3
  • Jojjans
    mangelica skrev 2021-05-09 21:48:30 följande:

Ja där ser jag med ett sträck! Hoppas bara det blir starkare imorgon! :)

Ser fram emot dagens test, för jag anar faktiskt också något där!
  • Jojjans

Ahhhhh!!!! Jag plussade precis, ÄL +8 och nu på kvällen. Så otroligt osannolikt. Mensen kom aldrig idag (haft superkort lutealfas pga amning osv) så jag kunde inte låta bli att ta ett digitalt test. Gravid 1-2!

Grattis!!! Så OTROLIGT mycket plus i denna tråd :)
  • JosHed

Alltså så himla kul! Grattis! :D glöm inte uppdatera BIM-tråden ni som plussat med ett (PLUSSAT) efter ett namn så har vi lite koll! :D
  • Lotgardet

Update från mig idag, jag tycker mig fortfarande se något svaaaagt på vanliga test, som testar från 25. Lägger upp en redigerad och en oredigerad bild.

Ska bli så spännande imorgon när jag kan testa med ett testa tidigt.

I lördags började jag då ont i brösten, idag har det gått över nästan helt. Jag brukar ha ont i brösten annars, men det håller i sig nästan hela vägen fram tills mensen kommer
  • DrLavernius

Testade negativt både igår och imorse. Ingen mens ännu, men borde komma vilken dag som helst. Hänger kvar här tills mensen kommer, och beger mig över till junitråden efter det!

• Fembarnsmamma12345

Hej, jag hoppar gärna in i tråden jag oxå.

Jag hade min senaste mens 17-20 april och har BIM nu på fredag/lördag.

Har haft mensvärk som kommer och går sedan ett par veckor tillbaka, testade jätte svagt positivt för några dagar sedan men testet igår kväll kunde jag inte se något på men det finns endel känningar i tjejmagen men man blir ju liiiiite otålig och vill veta om det tagit sig :)

Ska man vänta tills fredag innan man testar tro.

• ElissaLevin
    Fembarnsmamma12345 skrev 2021-05-10 13:15:23 följande:

Hej, jag hoppar gärna in i tråden jag oxå.

Jag hade min senaste mens 17-20 april och har BIM nu på fredag/lördag.

Har haft mensvärk som kommer och går sedan ett par veckor tillbaka, testade jätte svagt positivt för några dagar sedan men testet igår kväll kunde jag inte se något på men det finns endel känningar i tjejmagen men man blir ju liiiiite otålig och vill veta om det tagit sig :)

Ska man vänta tills fredag innan man testar tro.

Oh va spännande :) du är gravid tror jag. Med mitt första barn hade ja som mens värk/ stickningar en vecka innan BM. Sen vänta jag med att ta test när mensen va sen 5 dagar . Tydligt sträck blev de på testet :). Håller tummarna för dig
  • Fembarnsmamma12345

Åhh jag hoppas du har rätt men såg verkligen inget på testet igår kväll tyvärr men det kan ju såklart vara för tidigt :)

Jag har ganska mkt mensvärk till och från och haft stickningar ibland oxå :) så spännande

• Goldenwings1

Jag hoppar in här med!

BIM 7/5 och det känns lovande :) Iofs har jag haft längre cykel ett par gånger senaste året, men nu känns det annorlunda.

Vi har inte aktivt försökt utan tänkt att blir det så blir det. 

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT

5/5 amandannn PLUSSAT

7/5 Goldenwings1

8/5 MBL1712, jojjans

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

10/5 Juniprinsen

10/5 Elise96 PLUSSAT

10/5 Trubadurenstjej, mangelica

13/5 QueenS