BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Ahhhhh!!!! Jag plussade precis, ÄL +8 och nu på kvällen. Så otroligt osannolikt. Mensen kom aldrig idag (haft superkort lutealfas pga amning osv) så jag kunde inte låta bli att ta ett digitalt test. Gravid 1-2!
Ja där ser jag med ett sträck! Hoppas bara det blir starkare imorgon! :)
Ahhhhh!!!! Jag plussade precis, ÄL +8 och nu på kvällen. Så otroligt osannolikt. Mensen kom aldrig idag (haft superkort lutealfas pga amning osv) så jag kunde inte låta bli att ta ett digitalt test. Gravid 1-2!
Testade negativt både igår och imorse. Ingen mens ännu, men borde komma vilken dag som helst. Hänger kvar här tills mensen kommer, och beger mig över till junitråden efter det!
Hej, jag hoppar gärna in i tråden jag oxå.
Jag hade min senaste mens 17-20 april och har BIM nu på fredag/lördag.
Har haft mensvärk som kommer och går sedan ett par veckor tillbaka, testade jätte svagt positivt för några dagar sedan men testet igår kväll kunde jag inte se något på men det finns endel känningar i tjejmagen men man blir ju liiiiite otålig och vill veta om det tagit sig :)
Ska man vänta tills fredag innan man testar tro.
Hej, jag hoppar gärna in i tråden jag oxå.
Jag hade min senaste mens 17-20 april och har BIM nu på fredag/lördag.
Har haft mensvärk som kommer och går sedan ett par veckor tillbaka, testade jätte svagt positivt för några dagar sedan men testet igår kväll kunde jag inte se något på men det finns endel känningar i tjejmagen men man blir ju liiiiite otålig och vill veta om det tagit sig :)
Ska man vänta tills fredag innan man testar tro.
Åhh jag hoppas du har rätt men såg verkligen inget på testet igår kväll tyvärr men det kan ju såklart vara för tidigt :)
Jag har ganska mkt mensvärk till och från och haft stickningar ibland oxå :) så spännande
Jag hoppar in här med!
BIM 7/5 och det känns lovande :) Iofs har jag haft längre cykel ett par gånger senaste året, men nu känns det annorlunda.
Vi har inte aktivt försökt utan tänkt att blir det så blir det.
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
7/5 Goldenwings1
8/5 MBL1712, jojjans
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej, mangelica
13/5 QueenS