BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Så kul att så många har plussat hittills!
Får flytta fram mitt BIM då min ägglossning vägrar komma. Vet inte vad som händer med min cykel denna gång, alltid varit punktlig men såklart den bråkar när vi väl börjat försöka. Är första riktiga försöket... bifogar en bild nedan på min temp om någon vill hjälpa mig tyda :(
Min ägglossning har alltid blivit sen så fort jag börjar försöka bli gravid. Antar att det är en form av stress och förväntan som ställer till det. Alla andra månader är det 28 dagar som en klocka. Nu har jag precis plussat, men ägglossning sköts från fredagen ända till onsdagen. Får se vad ul säger sen om när jag borde haft äl.
Jag uppdaterar listan och skriver in mig själv :)
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
7/5 Goldenwings1
8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
9/5 mollyoshea PLUSSAT
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej
10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)
10/5 Thess85 PLUSSAT
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
15/5 Fjonkis PLUSSAT
15/5 Länken
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp,
21/5 Secret A
22/5 Lo908
23/4 Linneado
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Hej,
Jag vill gärna höra om någon av er har varit med om en Nidblödning? Jag har två barn sen innan och har aldrig vad jag vet haft det. Nu försöker vi med trean och jag har BIM nu på lördag. Idag vid lunch fick jag vad jag tror är en nidblödning. Nu har jag sprungit på toa som en tok, livrädd att det är tanten påväg. Men nu är det snustorrt på pappret. Fler som varit med om något liknande?
Tredje gången gillt. :) Hoppas alla är med nu som ska vara med.
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
7/5 Goldenwings1
8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
9/5 mollyoshea PLUSSAT
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej
10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)
10/5 Thess85 PLUSSAT
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
15/5 Fjonkis PLUSSAT
15/5 Länken
15/5 LyckaW88
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp,
21/5 Secret A
22/5 Lo908
23/4 Linneado
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Gjorde ett test som ser ut såhär så blev å testa ett till efter några timmar som jag inte såg något på, vad tror ni?
Fortfarande mensvärk som kommer och går sedan någon vecka och bim är på fredag eller lördag :)
Så svårt när det blev olika resultat, får väll vänta med att testa igen men man blir ju lite rörig av detta helt klart
Det var det jag kände va så konstigt så funderade på om jag inbillade mig om vad testet visade men det blev så konstigt när andra var i stort sett helt blankt, kanske borde vänta lite till innan jag testar, mensvärk delux som kommer och går och det känns inte som vanligt helt enkelt :)
Gjorde ett test som ser ut såhär så blev å testa ett till efter några timmar som jag inte såg något på, vad tror ni?
Fortfarande mensvärk som kommer och går sedan någon vecka och bim är på fredag eller lördag :)
Så svårt när det blev olika resultat, får väll vänta med att testa igen men man blir ju lite rörig av detta helt klart
Så skönt att du säger det, tack. Man vet ju att det är normalt att den flyttas men blir ändå orolig när de väl sker... grattis till plusset!