• Länken

BIM maj

Hej, Jag hoppar gärna in här. :) Har BIM den 15 maj. Andra försöket.

• Länken

Jag hoppar gärna in här. Har BIM på lördag den 15/5. Är idag på ÄL +10. Hoppas på en liten sladdis. Detta är min och sambons första gemensamma barn om vi lyckas bli gravida. Verkar vara många som plussar tidigt här? Jag vågar inte testa en. :) Håller mig nog till torsdag eller fredag. Ni som plussat tidigt, vad har ni för symtom?

• Länken

Jag hoppar gärna in här. Har BIM på lördag den 15/5. Är idag på ÄL +10. Hoppas på en liten sladdis. Detta är min och sambons första gemensamma barn om vi lyckas bli gravida. Verkar vara många som plussar tidigt här? Jag vågar inte testa en. :) Håller mig nog till torsdag eller fredag. Ni som plussat tidigt, vad har ni för symtom?

• Länken
    JosHed skrev 2021-05-09 17:28:26 följande:

Jag plussade på ÄL+8-9 (aldrig plussat innan BIM innan!) så var bara i 2+6 då xD inga symtom alls innan mer än typ molvärk i den högra äggstocken vilket jag aldrig haft innan efter ÄL (eller under ÄL). Nu är jag i v.4+4 bara och har nog inga egentliga symtom - trött, törstig och dålig i magen xD lite bättre luktsinne och lite frusen. Men allt detta kan ju vara ?normalt? med :)

Stort grattis till plusset! Kul att du plussade tidigt. Detta är vårat andra försök, vågar inte testa tidigt. Blev så besviken förra månaden och känner att jag inte har oddsen med mig precis. :) Men hoppat finns där. :) Jag har lite ont i brösten och molvärk i tjejmagen men så kan det ju vara mellan ägglossning och mens.
  • Länken
    Fjonkis skrev 2021-05-09 19:16:13 följande:

Kunde inte hålla mig med att testa ett digitalt. Nu vet vi <3

Inte morgonurin, ÄL+9.

Wow, grattis! Så tidigt, vad häftigt. Jag är på ÄL +10, vågar inte testa en. :) Hur säker är du på att du är på ÄL +9? Har du använt ägglossningstest? Är nyfiken, har själv använt mig av de denna månad + att jag verkligen kände av ägglossningen. Har du några tydliga graviditetstecken? Så kul att höra hur andra känner och så kul att du plussat tidigt. Återigen stort grattis.
  • Länken

Jag uppdaterar listan och skriver in mig själv :)

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT

5/5 amandannn PLUSSAT

7/5 Goldenwings1

8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

9/5 mollyoshea PLUSSAT

10/5 Juniprinsen

10/5 Elise96 PLUSSAT

10/5 Trubadurenstjej

10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)

10/5 Thess85 PLUSSAT

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

15/5 Fjonkis PLUSSAT

15/5 Länken

16/5 Lotgardet

18/5 muffins88

19/5 Inorina

20/5 senapp,

21/5 Secret A

22/5 Lo908

23/4 Linneado

29/5 FruBjörk, jeannollåtta

• Länken

Hej,

Jag vill gärna höra om någon av er har varit med om en Nidblödning? Jag har två barn sen innan och har aldrig vad jag vet haft det. Nu försöker vi med trean och jag har BIM nu på lördag. Idag vid lunch fick jag vad jag tror är en nidblödning. Nu har jag sprungit på toa som en tok, livrädd att det är tanten påväg. Men nu är det snustorrt på pappret. Fler som varit med om något liknande?

Svar på tråden BIM maj