BIM maj
Hej, Jag hoppar gärna in här. :) Har BIM den 15 maj. Andra försöket.
Hej, Jag hoppar gärna in här. :) Har BIM den 15 maj. Andra försöket.
Jag hoppar gärna in här. Har BIM på lördag den 15/5. Är idag på ÄL +10. Hoppas på en liten sladdis. Detta är min och sambons första gemensamma barn om vi lyckas bli gravida. Verkar vara många som plussar tidigt här? Jag vågar inte testa en. :) Håller mig nog till torsdag eller fredag. Ni som plussat tidigt, vad har ni för symtom?
Jag hoppar gärna in här. Har BIM på lördag den 15/5. Är idag på ÄL +10. Hoppas på en liten sladdis. Detta är min och sambons första gemensamma barn om vi lyckas bli gravida. Verkar vara många som plussar tidigt här? Jag vågar inte testa en. :) Håller mig nog till torsdag eller fredag. Ni som plussat tidigt, vad har ni för symtom?
Jag plussade på ÄL+8-9 (aldrig plussat innan BIM innan!) så var bara i 2+6 då xD inga symtom alls innan mer än typ molvärk i den högra äggstocken vilket jag aldrig haft innan efter ÄL (eller under ÄL). Nu är jag i v.4+4 bara och har nog inga egentliga symtom - trött, törstig och dålig i magen xD lite bättre luktsinne och lite frusen. Men allt detta kan ju vara ?normalt? med :)
Kunde inte hålla mig med att testa ett digitalt. Nu vet vi <3
Inte morgonurin, ÄL+9.
Jag uppdaterar listan och skriver in mig själv :)
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
7/5 Goldenwings1
8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
9/5 mollyoshea PLUSSAT
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej
10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)
10/5 Thess85 PLUSSAT
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
15/5 Fjonkis PLUSSAT
15/5 Länken
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp,
21/5 Secret A
22/5 Lo908
23/4 Linneado
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Hej,
Jag vill gärna höra om någon av er har varit med om en Nidblödning? Jag har två barn sen innan och har aldrig vad jag vet haft det. Nu försöker vi med trean och jag har BIM nu på lördag. Idag vid lunch fick jag vad jag tror är en nidblödning. Nu har jag sprungit på toa som en tok, livrädd att det är tanten påväg. Men nu är det snustorrt på pappret. Fler som varit med om något liknande?