• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • Jojjans

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT

5/5 amandannn PLUSSAT

7/5 Goldenwings1

8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

10/5 Juniprinsen

10/5 Elise96 PLUSSAT

10/5 Trubadurenstjej, mangelica

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

15/5 Fjonkis PLUSSAT

16/5 Lotgardet

18/5 muffins88

19/5 Inorina

20/5 senapp, linneado

21/5 Secret A

22/5 Lo908

29/5 FruBjörk, jeannollåtta

• Jojjans

Testade igen idag, och har fått en fin stegring, så nu vågar jag lägga till mig på listan. Har använt vanliga test från RFSU, dom som heter Testa ofta, alltså inga tidiga test. Överst är testet från idag, troligen äl+13, under ligger bilden från i söndags på äl+11.

• Jojjans

Kom på en annan sak. Gick med i en BF Jan 2022-grupp men den dog helt efter att alla gått med i en hemlig facebookgrupp.

Är det några av er som plussat som faktiskt vill stanna kvar på FL? Kanske starta en sån grupp?

• mollyoshea

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT

5/5 amandannn PLUSSAT

7/5 Goldenwings1

8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

9/5 mollyoshea PLUSSAT

10/5 Juniprinsen

10/5 Elise96 PLUSSAT

10/5 Trubadurenstjej, mangelica

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

15/5 Fjonkis PLUSSAT

16/5 Lotgardet

18/5 muffins88

19/5 Inorina

20/5 senapp, linneado

21/5 Secret A

22/5 Lo908

29/5 FruBjörk, jeannollåtta

• mollyoshea
    Jojjans skrev 2021-05-11 06:20:42 följande:

Testade igen idag, och har fått en fin stegring, så nu vågar jag lägga till mig på listan. Har använt vanliga test från RFSU, dom som heter Testa ofta, alltså inga tidiga test. Överst är testet från idag, troligen äl+13, under ligger bilden från i söndags på äl+11.

Grattis! Ingen tvekan där inte! Jag har också de testerna hemma, de verkar visa negativt långt efter de digitala testerna. Mitt digitala var positivt i förrgår, men rfsu negativt både i förrgår och igår. Inte testat idag än :)
  • mollyoshea
    Jojjans skrev 2021-05-11 06:26:30 följande:

Kom på en annan sak. Gick med i en BF Jan 2022-grupp men den dog helt efter att alla gått med i en hemlig facebookgrupp.

Är det några av er som plussat som faktiskt vill stanna kvar på FL? Kanske starta en sån grupp?

Jag är gärna med i en hemlig grupp, det var jag med första barnet :) lättare att vara mer aktiv på Facebook men kan haka på en grupp här också, föredrar du att ha kvar den här på FL?
  • Jojjans
    mollyoshea skrev 2021-05-11 06:35:41 följande:

Grattis! Ingen tvekan där inte! Jag har också de testerna hemma, de verkar visa negativt långt efter de digitala testerna. Mitt digitala var positivt i förrgår, men rfsu negativt både i förrgår och igår. Inte testat idag än :)

Å vad tröstande att höra! Jag var nämligen så orolig att testet visade så himla svagt först, trodde nåt var fel. Men då är det nog bara testet. Men det gör mig ännu mer förvirrad angående när äl egentligen var :D
  • Jojjans
    mollyoshea skrev 2021-05-11 06:39:08 följande:

Jag är gärna med i en hemlig grupp, det var jag med första barnet :) lättare att vara mer aktiv på Facebook men kan haka på en grupp här också, föredrar du att ha kvar den här på FL?

Ja jag menar att jag är intresserad av att skapa en grupp på FL bara för personer som vill stanna på FL. så fort folk går med i en facebookgrupp så slutar dom vara aktiva här. Men jag känner mig inte bekväm med att vara med på Facebook så undrar därför om intresse finns.
  • mollyoshea
    Jojjans skrev 2021-05-11 06:40:04 följande:

Å vad tröstande att höra! Jag var nämligen så orolig att testet visade så himla svagt först, trodde nåt var fel. Men då är det nog bara testet. Men det gör mig ännu mer förvirrad angående när äl egentligen var :D

Det är absolut bara testet, tror det kräver högre halter av hcg innan det ens blir ett streck. Jag såg inte ens antydan till streck på mitt, men det digitala var positivt! Kanske köp ett sånt digitalt clearblue om du är nyfiken? De visar ju antal veckor.
Svar på tråden BIM maj