BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hakar gärna på! bim 22/5 här. Hoppas på tredje barnet
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
7/5 Goldenwings1
8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej, mangelica
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
15/5 Fjonkis PLUSSAT
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp, linneado
21/5 Secret A
22/5 Lo908
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Testade igen idag, och har fått en fin stegring, så nu vågar jag lägga till mig på listan. Har använt vanliga test från RFSU, dom som heter Testa ofta, alltså inga tidiga test. Överst är testet från idag, troligen äl+13, under ligger bilden från i söndags på äl+11.
Kom på en annan sak. Gick med i en BF Jan 2022-grupp men den dog helt efter att alla gått med i en hemlig facebookgrupp.
Är det några av er som plussat som faktiskt vill stanna kvar på FL? Kanske starta en sån grupp?
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
7/5 Goldenwings1
8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
9/5 mollyoshea PLUSSAT
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej, mangelica
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
15/5 Fjonkis PLUSSAT
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp, linneado
21/5 Secret A
22/5 Lo908
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Testade igen idag, och har fått en fin stegring, så nu vågar jag lägga till mig på listan. Har använt vanliga test från RFSU, dom som heter Testa ofta, alltså inga tidiga test. Överst är testet från idag, troligen äl+13, under ligger bilden från i söndags på äl+11.
Kom på en annan sak. Gick med i en BF Jan 2022-grupp men den dog helt efter att alla gått med i en hemlig facebookgrupp.
Är det några av er som plussat som faktiskt vill stanna kvar på FL? Kanske starta en sån grupp?
Grattis! Ingen tvekan där inte! Jag har också de testerna hemma, de verkar visa negativt långt efter de digitala testerna. Mitt digitala var positivt i förrgår, men rfsu negativt både i förrgår och igår. Inte testat idag än :)
Jag är gärna med i en hemlig grupp, det var jag med första barnet :) lättare att vara mer aktiv på Facebook men kan haka på en grupp här också, föredrar du att ha kvar den här på FL?
Å vad tröstande att höra! Jag var nämligen så orolig att testet visade så himla svagt först, trodde nåt var fel. Men då är det nog bara testet. Men det gör mig ännu mer förvirrad angående när äl egentligen var :D