BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Men HERREGUD! Jag var helt säker på att det var kört efter mitt test i onsdags. Har haft mina misstankar om att äl kom senare än den brukar tyckte jag tog hänsyn till det när jag tog mitt test i onsdags som var HELT blankt. Men när jag fortfarande inte fått min mens så tog jag ett till test och visst är det väl ingen tvekan? Vad sjukt! Jag har inte ens några symtom, och brukar alltid känna massor redan innan bim!
Hörrni!! Ser ni strecket?
Det är rosa och syns tydligt i verkligheten Detta måste vara positivt? Visste att jag måste vara gravid när jag har så himla ont i brösten! Wow! Ska ta ett digitalt imorgon.
Jaaaa ser också något. Så spännande!!!
Ser något smalt! Spännande med digitala!
Det syns ju jättetydligt! Grattis ????
Det är rosa och syns tydligt i verkligheten Detta måste vara positivt? Visste att jag måste vara gravid när jag har så himla ont i brösten! Wow! Ska ta ett digitalt imorgon.
Åh. Vi fick bara till sex en gång under min ägglossning. Det var på självaste dagen som jag fick positivt ägglossningstest. Jag hoppas att det räcker.
Sen har det inte varit möjligt med fler försök pga bortrest.
Känns som chanserna är små när man bara fått till det 1 gång...
Mitt negativa test igår blev idag positivt på ÄL+10!! Fattar verkligen ingenting samtidigt som vi är så chockade och ödmjuka över att det fick på första försöket. Velade om jag skulle posta om det här för har sån stor respekt och skuldkänslor för alla som kämpat länge och så gick det så lätt för oss. En känslig resa för alla, håller tummarna extra hårt för alla i gruppen <3
Mitt negativa test igår blev idag positivt på ÄL+10!! Fattar verkligen ingenting samtidigt som vi är så chockade och ödmjuka över att det fick på första försöket. Velade om jag skulle posta om det här för har sån stor respekt och skuldkänslor för alla som kämpat länge och så gick det så lätt för oss. En känslig resa för alla, håller tummarna extra hårt för alla i gruppen <3
Jag ser!! Så himla kul, du som hade det på känn också <3