BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Spännande, har bim på måndag eller tisdag :) hoppas mensen hållernsig borta för oss båda <3
Fick rosa flytningar i em. Händer aldrig innan mens, dessutom är jag ju på bim-4 eller -5. Så för tidigt för mensen att komma tycker jag. Får se vad min tempratur säger imorgin bitti.
Hur vanligt är det med nid blödning på äl+9 tro?
Jag fick positivt ägglossningstest idag vid lunch. Ett digitalt.
Tror ni det är för sent med sex nu ikväll?
Jag fick positivt ägglossningstest idag vid lunch. Ett digitalt.
Tror ni det är för sent med sex nu ikväll?
Hur vanligt är det med nid blödning på äl+9 tro?
Fick rosa flytningar i em. Händer aldrig innan mens, dessutom är jag ju på bim-4 eller -5. Så för tidigt för mensen att komma tycker jag. Får se vad min tempratur säger imorgin bitti.
Dagens test! Äl+11. bim-3 eller -4.
Igår fick jag en ljusrosa flytning. Även väldigt ömma bröst och bröstvårtor. Temperaturen är idag fortsatt hög och jag kunde ana ett streck på den bredare stickan idag på riktigt. Men efter avläsningstiden så försvann sträcket! Någonnsom varit med om liknande?. Svårt att få på bild men hoppas ni ser något :). Jag har hopp! Om ägget fäste igår så blir det ju super tidigt även idag att testa.
Negativ idag igen. Jag inbillar mig att jag ser en skugga där strecket egentligen ska vara. Jaja nytt test väntar imorgon:)