• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • Mimow11
    Juniprinsen skrev 2021-05-03 18:38:25 följande:
    Det får vi hoppas att det blir! :) jag är också så pepp på att testa nu; har mitt Tidigt-test kommit i morgon kommer jag nog inte att kunna hålla mig, haha.

Hur går det förresten för er övriga här i tråden som har BIM på eller runt den 10 maj? Har ni börjat testa eller håller ni er ett tag till? :)
    Jag har BIM runt 10:e, tycker jag haft rikliga vita flytningar sen ÄL, analyserar allt haaha :) väntar på att mensen inte kommer innan jag testar...
  • Stjärnhimmeln
    ugglans skrev 2021-05-03 20:57:19 följande:

Hur lång tid tar det för era äl-test att sjunka (alltså bli väldigt svaga) efter ägglossning? Är 2 dagar sedan jag hade ägglossning och den är fortfarande lika stark..

Så här såg mina ut.

• JosHed

Hur lång tid tar det för era äl-test att sjunka (alltså bli väldigt svaga) efter ägglossning? Är 2 dagar sedan jag hade ägglossning och den är fortfarande lika stark..

Jag följde det som stod på förpackningen att sluta testa när den blev positivt :) antar att de efter det kan vara missvisande :)
  • ugglans
    JosHed skrev 2021-05-03 21:46:49 följande:

Jag följde det som stod på förpackningen att sluta testa när den blev positivt :) antar att de efter det kan vara missvisande :)

Ja jo. Har dock läst att man ska sluta testa när de börjar sjunka, och det gör aldrig mina haha!
  • mangelica
    Juniprinsen skrev 2021-05-03 18:38:25 följande:

Det får vi hoppas att det blir! :) jag är också så pepp på att testa nu; har mitt Tidigt-test kommit i morgon kommer jag nog inte att kunna hålla mig, haha.

Hur går det förresten för er övriga här i tråden som har BIM på eller runt den 10 maj? Har ni börjat testa eller håller ni er ett tag till? :)

Ja men kör! Så spännande och analysera andras test :D. Jag ska ta imorgin bitti och lägger upp här då :)
  • Annasandra

Plussade igår :) försökt i ett år efter ett utomkvedshavandeskap. Hade egentligen gett upp men så kom det där plusset.

Har en hemlig/sluten grupp på Facebook som man inte kan hitta med hjälp av sökfunktionen för oss med bf i januari, om man vill bli inbjuden så skicka ett meddelande här på FL

Hoppas ni alla får era efterlängtade plus!!

• Jojjans

Om den fortfarande är stark har kroppen antagligen inte lyckats ägglossa utan fortsätter producera LH-hormon för att skicka signal att ett ägg ska släppa.
  • mangelica

Dagens test, lika blankt som igår :). Äl+8 bara. Bim-6. Kan som igår ana en skugga där strecket ska vara, men som sagt inget jag tror på. Om än kanske det är lite tjockare idag? Man hoppas ju alltid haha xD men tror att visar det inget när jag är på typ bim -2 då tappar jag hoppet! Men ännu så länge är hoppet pp topp hihi ^^
  • mangelica
    Stjärnhimmeln skrev 2021-05-04 10:56:35 följande:

Kan ju inte låta bli att dela. Det ökar fin!!

Så fint :)
Svar på tråden BIM maj