BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hur lång tid tar det för era äl-test att sjunka (alltså bli väldigt svaga) efter ägglossning? Är 2 dagar sedan jag hade ägglossning och den är fortfarande lika stark..
Hur lång tid tar det för era äl-test att sjunka (alltså bli väldigt svaga) efter ägglossning? Är 2 dagar sedan jag hade ägglossning och den är fortfarande lika stark..
Jag följde det som stod på förpackningen att sluta testa när den blev positivt :) antar att de efter det kan vara missvisande :)
Det får vi hoppas att det blir! :) jag är också så pepp på att testa nu; har mitt Tidigt-test kommit i morgon kommer jag nog inte att kunna hålla mig, haha.
Hur går det förresten för er övriga här i tråden som har BIM på eller runt den 10 maj? Har ni börjat testa eller håller ni er ett tag till? :)
Plussade igår :) försökt i ett år efter ett utomkvedshavandeskap. Hade egentligen gett upp men så kom det där plusset.
Har en hemlig/sluten grupp på Facebook som man inte kan hitta med hjälp av sökfunktionen för oss med bf i januari, om man vill bli inbjuden så skicka ett meddelande här på FL
Hoppas ni alla får era efterlängtade plus!!
Kan ju inte låta bli att dela. Det ökar fin!!
Kan ju inte låta bli att dela. Det ökar fin!!