BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Sitter också och analyserar allt som jag känner även fast det inte finns en chans till att ägget ens fäst, haha.
Tycker det är så kul att så många plussat redan, hoppas det blir många fler<3
Med graviditet 1 mådde jag dåligt ca 6 dagar innan förväntad mens. Från dagen för förväntad mens var jag sängliggande fram till vecka 12. Och fortsatte må dåligt fram till vecka 17. Jag spydde inte men var typ sjösjuk. Mådde illa, var extremt trött och extremt yr.
Med graviditet 2 mådde jag utmärkt hela graviditeten. Var bara på slutet som jag var som en uppblåst ballong pga havandeskapsförgiftning. Det var jobbigt men mådde aldrig illa.
Med graviditet 3 mådde jag illa från vecka 7 fram till han föddes. Spydde alla dessa veckor. Var mycket trött vecka 7-12 men inte som med första.
Då fick jag det verkligen bekräftat med digitalt , vilken lycka, sambon fick också veta igårkväll. Så förväntansfulla nu, hoppas fröet får stanna <3
Då fick jag det verkligen bekräftat med digitalt , vilken lycka, sambon fick också veta igårkväll. Så förväntansfulla nu, hoppas fröet får stanna <3
Jag vet att många hävdar att man inte kan känna det. Men jag har med säkerhet känt dig vid iallafall 3 bekräftade graviditeter, på ungefär äl+6
Spännande! Jag tror absolut att en del känner när ägget fäster. Har själv aldrig gjort det men jag känner när ägget släpper. Ska tydligen bara vara 1 av 5 som får ont i äggstocken när ägget släpper. Håller tummarna för att det var ägget som fäste för dig!
Själv har jag haft fortsatt frossa idag. Fryser och svettas om vartannat. Precis som i min förra graviditet. Fortsatt ont i brösten och för fjärde dagen i rad så sov jag dagtid med minstingen, är ovanligt trött. Men jag kunde inte hålla mig från att testa och det var totalt blankt. Så det kanske bara är en lätt infektion jag har i kroppen. Vi får se, finns ännu tid kvar till på fredag. Ska testa imorgon eller på tisdag igen.
En liten antydan kan jag också se Testar du i morgon igen? Fortsätter hålla tummarna!
Ni som plussat, har ni haft nidblödning?
Jag hade det en gång, hoppas på att jag ska få det nu också. Har aldrig mellanblödningar så det skulle vara ett tecken för min del.
Yay! Hur berättade du det för din sambo?