• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • humlesurr

BIM-tråd (vet inte om det här är den mest uppdaterade?) 

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln, Amandaannn

7/5 Jeannollåtta

8/5 MBL1712, jojjans

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

10/5 Juniprinsen, Elise96

10/5 Trubadurenstjej, mangelica

12/5 Fjonkis

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

18/5 muffins88

19/5 Inorina

20/5 senapp

21/5 Secret A

29/5 FruBjörk

• Linneado
    Amandannn skrev 2021-05-02 11:07:58 följande:

Testade idag och tycker mig se ett streck, vad tycker ni? Obs, bilden blir väldigt dålig när jag laddar upp den här.. man ser tydligare i min telefon tyvärr och irl.

Skrev i andra BIMtråden men jag ser definitivt ett streck. Har du tagit ett digitalt?
  • Amandannn
    Stjärnhimmeln skrev 2021-05-02 11:22:10 följande:

Jag ser någonting där :) ser rätt ut i bredd och färg :) Vilken dag från äl?

Det är väldigt osäkert när äl inträffade, någongång 22-24 skulle jag tro. Men det kan ha varit tidigare. Mina tester tog slut mitt i nämligen
  • Amandannn
    Linneado skrev 2021-05-02 11:27:59 följande:

Skrev i andra BIMtråden men jag ser definitivt ett streck. Har du tagit ett digitalt?

Jag såg det nyss, kul att du också ser! Nej har inte tagit digitalt, jag ?spontantog? detta test, bara för att jag upplevde lite konstiga symptom som jag annars inte har inför mens. Tänkte att jag köper ett digitalt idag och testar med det imorgon ifall vanliga stickan visar samma/starkare imorgonbitti! :)
  • Linneado
    Amandannn skrev 2021-05-02 11:29:57 följande:

Jag såg det nyss, kul att du också ser! Nej har inte tagit digitalt, jag ?spontantog? detta test, bara för att jag upplevde lite konstiga symptom som jag annars inte har inför mens. Tänkte att jag köper ett digitalt idag och testar med det imorgon ifall vanliga stickan visar samma/starkare imorgonbitti! :)

Spännande! Håller tummar och tår att det håller i sig. Hade själv inte vågat ropa hej riktigt än men det ser lovande ut!
  • Amandannn
    Linneado skrev 2021-05-02 11:33:17 följande:

Spännande! Håller tummar och tår att det håller i sig. Hade själv inte vågat ropa hej riktigt än men det ser lovande ut!

Nej det är det jag tänker, jag behåller nog nyfikenheten och ?nyheten? för mig själv och berättar inte åt min sambo före jag vet säkert med digitalt.
  • Linneado
    Amandannn skrev 2021-05-02 11:35:22 följande:

Nej det är det jag tänker, jag behåller nog nyfikenheten och ?nyheten? för mig själv och berättar inte åt min sambo före jag vet säkert med digitalt.

Håll oss uppdaterade <3
  • Stjärnhimmeln
    humlesurr skrev 2021-05-02 11:26:26 följande:

Hej! Jag fick ju ett positivt efter test-tiden för några dagar sedan - testade två dagar senare med ett CB early och fick pos! Men läste då att många fick spökstreck av dem... Så testade idag med ett vanligt (bim idag) och kolla! Känns så himla kul! 

CB early ^ (syntes mycket tydligare irl, ljuset krånglade)

^taget idag! 

Grattis!!! Vilket märke är det sista?
  • JosHed

Men vilken tråd :D typ alla som har BIM första dagarna i maj verkar ju ha plussat ???? Underbar vår!!

Svar på tråden BIM maj