BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Nu vågar även jag fylla i att jag plussat. Sååå overkligt!
Hur tidigt har illamående kommit för er andra som tidigast?
Jag har nu två dagar i rad känt mig illamående på morgonen, idag värre än igår. Men inga andra symptom. Är på äl+10 som längst eller äl+7 som kortast. Tänkte testa på onsdag, dagen innan BIM och äl +12 (om jag hade ägglossning så tidigt som jag borde ha haft).
Morgonens test, kan ana en skugga, men förmodligen bara området där färgen ska fästa :). Äl+7 idag så har hoppet uppe.
1-2 dagar efter ÄL får jag alltid molvärk, svårt att sitta för det gör så ont när det trycker på i underlivet.
Samma känsla nu, kan inte låta bli att analysera om det betyder att det är bra eller dåligt ????
Jag vet ju att det kan ta upp till 7 dagar innan ägget fäster, så jag kan ju inte känna någon skillnad ännu
Själv testade jag blankt idag igen. Ska hänga kvar till BIM på fredag och göra ett nytt test om inte mensen kommer.
Nu vågar även jag fylla i att jag plussat. Sååå overkligt!
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
8/5 MBL1712, jojjans
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96
10/5 Trubadurenstjej, mangelica
12/5 Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp
21/5 Secret A
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Stort grattis till alla er som plussat <3 Vilken början på månaden! Är på ÄL+4 och sitter redan och letar symptom trots att en eventuell graviditet inte ens har fäst än hahah. Antar att man blir så när man vill något så mycket
Oj vad kul med alla plus! Vilken start!
Stort grattis till alla som plussat!! :)