BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Grattis! :D finns en grupp för BF 2022 januari
Har köpt lite bebiskläder för flera månader sedan redan, inkl newbies gulliga vita tossor, vantar & mössa för nyfödd, och testet ovanpå kläderna som jag la in i en fin låda och gav åt honom. Han visste inte vad han skulle tro och fick typ en chock för ingen av oss hade förväntat sig detta <3 Har funnits stora problem på min sida av släkten m. att bli gravid nämligen så hade väntar mig en lång resa.
Sitter också och analyserar allt som jag känner även fast det inte finns en chans till att ägget ens fäst, haha.
Tycker det är så kul att så många plussat redan, hoppas det blir många fler<3
Sitter också och analyserar allt som jag känner även fast det inte finns en chans till att ägget ens fäst, haha.
Ja jag ska testa imorgon. Har använt dessa test många ggr och vet att man ofta kan se området som färgen fastnar i. Men hoppas såklart på att det blir tydligare imorgon eller om några dagar :)
Det får vi hoppas att det blir! :) jag är också så pepp på att testa nu; har mitt Tidigt-test kommit i morgon kommer jag nog inte att kunna hålla mig, haha.
Hur går det förresten för er övriga här i tråden som har BIM på eller runt den 10 maj? Har ni börjat testa eller håller ni er ett tag till? :)
Hur går det förresten för er övriga här i tråden som har BIM på eller runt den 10 maj? Har ni börjat testa eller håller ni er ett tag till? :)
Ni som plussat, har ni haft nidblödning?
Jag hade det en gång, hoppas på att jag ska få det nu också. Har aldrig mellanblödningar så det skulle vara ett tecken för min del.
Hur lång tid tar det för era äl-test att sjunka (alltså bli väldigt svaga) efter ägglossning? Är 2 dagar sedan jag hade ägglossning och den är fortfarande lika stark..