• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • JosHed
    Stjärnhimmeln skrev 2021-05-04 10:56:35 följande:

Kan ju inte låta bli att dela. Det ökar fin!!

Tjoho! Vilket fint plus :D
  • Jojjans

Grattis till alla plus! Vad roligt med så många så här i början av tråden :)

Själv hade jag inget illamående imorse (vilket varit mitt enda symptom hittils). Imorgon är jag på äl+9 eller äl+11 och tänkte ta mitt första test. Är det blankt väntar jag har å mensen och har den inte kommit på lördag så tar jag ett nytt test då (brukar få mens på äl+13)

• mangelica
    Jojjans skrev 2021-05-04 13:03:58 följande:

Grattis till alla plus! Vad roligt med så många så här i början av tråden :)

Själv hade jag inget illamående imorse (vilket varit mitt enda symptom hittils). Imorgon är jag på äl+9 eller äl+11 och tänkte ta mitt första test. Är det blankt väntar jag har å mensen och har den inte kommit på lördag så tar jag ett nytt test då (brukar få mens på äl+13)

Ser fram emot att se ett test imorgon då :) håller tummarna!!!
  • Jojjans
    mangelica skrev 2021-05-04 13:14:34 följande:

Ser fram emot att se ett test imorgon då :) håller tummarna!!!

Tack!! Inbillar mig att jag inte är så brydd eftersom jag har så låga förväntningar. Men kommer skett ändå känna mig besviken om det är blankt. Upplevde dock en myyyycket större oro och stress kring första barnet.
  • Juniprinsen

Tack så mycket för er input angående BIM runt den 10! (vet inte hur man citerar allas inlägg på en gång men hoppas ni ser svar här ändå Glad)

Verkar som att alla som svarat har lite olika tankar kring testning tidigt/sent. Ska bli jätteroligt att få följa er de här dagarna framöver, och känns extra hoppfullt nu när det är så många tidiga maj-BIMare som redan har plussat Plus

Lite status för egen del: Jag är inne på ÄL +7/BIM -6 el -7 per dagens datum, mitt tidiga test har tyvärr inte kommit ännu och har bara "vanliga" stickor hemma så tänker att jag sparar mig något. Skulle vara heelt fantastiskt kul om det tog sig redan vid första riktiga försöket, men är inställd på att det absolut kan dröja (och det känns just nu helt OK också om det skulle göra det).

• tmh

Vill någon hjälpa mig att tolka testerna. Är samma test men olika ljus och vinkel.

BIM + 3 och ingen mens i sikte

• JosHed
    tmh skrev 2021-05-04 14:22:34 följande:

Vill någon hjälpa mig att tolka testerna. Är samma test men olika ljus och vinkel.

Tycker jag kan se något väldigt svagt? Kan lägga in hur mitt såg ut på BIM-5 (men plussade supertidigt denna gång). Detta var positivt:

• Hoppas2022
    tmh skrev 2021-05-04 14:22:34 följande:

Tycker det syns något där :) hoppas det blir starkare!
  • tmh
    JosHed skrev 2021-05-04 14:58:11 följande:

Tycker jag kan se något väldigt svagt? Kan lägga in hur mitt såg ut på BIM-5 (men plussade supertidigt denna gång). Detta var positivt:

Kan visa en bild när jag gjort den mörkare.

Men tror bara jag inbillar mig att jag ser något eller att jag vinklat testet så att det ska synas

• tmh
    JosHed skrev 2021-05-04 14:58:11 följande:

Kan visa en bild när jag gjort den mörkare.

Men tror bara jag inbillar mig att jag ser något eller att jag vinklat testet så att det ska synas

Svar på tråden BIM maj