• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • Linneado
    Fjonkis skrev 2021-05-05 14:30:29 följande:

Haha ja här ska testas och analyseras närmaste veckan.

Åh så segt att du inte haft äl än, den väntan är ju så himla jobbig och dagarna går sååå långsamt.

Håller tummarna för att du får positivt sen när det väl är din tur att testa :)

Jaa alltså denna väntan. Väntar på äl, väntar på kunna testa, väntar på mens, sen vänta på ett barn (förhoppningsvis!). Känns som det alltid kommer vara något.

Jag hade börjat med babyplan, mest för jag har köpt hem dem och hoppas de är bra. Håll oss uppdaterade! Håller tummarna
  • ugglans

Har haft blodblandade (mest gammalt blod, rosa och mörkt) i fyra dagar. Tror jag haft ägglossning under dessa dagar också. Någon som upplevt samma?

• mangelica

Morgonens test. Äl+10. Bim-4. Super blanka dem med, nu börjar hoppet att tryta litegrann. Enligt min nc app så skedde min äl först på dag 15. Med sedan har den ändrat den till dag 16. Men jag har utgått från dag 15 som äl dag då jag morgonen dag 16 hade min tempraturökning.

Ja vi får se, känns lite tidigt ännu men börjar inse att det nog inte tagit sig denna gången.
  • mangelica
    ugglans skrev 2021-05-05 16:54:02 följande:

Har haft blodblandade (mest gammalt blod, rosa och mörkt) i fyra dagar. Tror jag haft ägglossning under dessa dagar också. Någon som upplevt samma?

Har du tagit äl test? Kanske du haft äl tidigare än di trott och detta va en nid blödning?
  • Linneado
    ugglans skrev 2021-05-05 16:54:02 följande:

Aldrig upplevt samma men har ofta problem med blödningar och enligt gyn är det ingen fara.
  • Juniprinsen
    mangelica skrev 2021-05-06 07:41:50 följande:

Morgonens test. Äl+10. Bim-4. Super blanka dem med, nu börjar hoppet att tryta litegrann. Enligt min nc app så skedde min äl först på dag 15. Med sedan har den ändrat den till dag 16. Men jag har utgått från dag 15 som äl dag då jag morgonen dag 16 hade min tempraturökning.

Ja vi får se, känns lite tidigt ännu men börjar inse att det nog inte tagit sig denna gången.

Åh, vad segt!! :/

Jag har tagit några tester hemma (senast i morse med testa tidigt) och mina har tyvärr också varit super blanka.

Väntar ut mensen som ska komma om några dagar, men är sedan inställd på flera försök och hoppa in i BIM juni tråd.
  • ugglans
    mangelica skrev 2021-05-06 08:06:43 följande:

Har du tagit äl test? Kanske du haft äl tidigare än di trott och detta va en nid blödning?

Ja har tagit sedan 15 dagar tillbaka. Detta var det enda testet som visat positivt
  • ugglans
    Linneado skrev 2021-05-06 08:08:28 följande:

Aldrig upplevt samma men har ofta problem med blödningar och enligt gyn är det ingen fara.

Tack för svar! Aldrig haft det förut så det är nytt för mig :)
  • Fjonkis

Idag började testningen.

Så negativt det bara kan bli, haha men jag hade faktiskt inte förväntat mig något annat.

Dessa test verkar ändå bra för det är verkligen negativt, ingen skugga eller liknande.

Hoppas få se en skugga närmaste dagarna nu.

Med de andra barnen har jag plussat svagt på bim-4 och bim-2, det är ju ett par dagar dit.

• mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-06 10:09:04 följande:

Idag började testningen.

Så negativt det bara kan bli, haha men jag hade faktiskt inte förväntat mig något annat.

Dessa test verkar ändå bra för det är verkligen negativt, ingen skugga eller liknande.

Hoppas få se en skugga närmaste dagarna nu.

Med de andra barnen har jag plussat svagt på bim-4 och bim-2, det är ju ett par dagar dit.

Började också testa på äl+6 haha, super blankt då :P. Precis som nu haha!

Vad är det för test du använder? Tycker jag ser skuggor på nästan alla mina haha xD eller ja, jag ser området där färgen ska fastna! Jag hoppas dock att det bara är för tidigt ennu. Jag är på bim-4 idag. Så kanske fortfarande lite tidigt? Jag hoppas ju varje dag på att området ska vara lite mer synligt, för då kan man ju börja hoppas på riktigt :)
Svar på tråden BIM maj