BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Ser inget tyvärr :( Men kvaliten här blir ju alltid sämre. ÄL+8 är ju fortfarande tidigt för att få utslag på test, man får ju högre progesteron om man är gravid som kan ge liknande symptom som vid graviditet bara att de inte gör ett + på testet Så inget är ju kört! Jag testade ett stort negativt idag på CB early på ÄL+9 och har inga symptom förutom lite ökade flytningar och en liten molvärk annars är allt precis som vanligt...
ÄL+ 7 enligt app, ev ÄL+9 om jag går efter egna känningar.
Tycker mig se något på testet ä, men då svårt att veta säkert ju!
Molvärken har fortsatt lite till och från
Jag kan se ett svagt streck. Så spännande!:)
Hej
Jag har Bim om några dagar ... lite oregelbunden så vet inte exakt , har testat med CB testa tidigt och ett väldigt tunt streck ... symptom som molande och lite ont i magen till och från men kan ju vara mens på g ????
Ngn som fått liknande på cb ????????
ÄL+ 7 enligt app, ev ÄL+9 om jag går efter egna känningar.
Tycker mig se något på testet ä, men då svårt att veta säkert ju!
Molvärken har fortsatt lite till och från
Men HERREGUD! Jag var helt säker på att det var kört efter mitt test i onsdags. Har haft mina misstankar om att äl kom senare än den brukar tyckte jag tog hänsyn till det när jag tog mitt test i onsdags som var HELT blankt. Men när jag fortfarande inte fått min mens så tog jag ett till test och visst är det väl ingen tvekan? Vad sjukt! Jag har inte ens några symtom, och brukar alltid känna massor redan innan bim!
Men HERREGUD! Jag var helt säker på att det var kört efter mitt test i onsdags. Har haft mina misstankar om att äl kom senare än den brukar tyckte jag tog hänsyn till det när jag tog mitt test i onsdags som var HELT blankt. Men när jag fortfarande inte fått min mens så tog jag ett till test och visst är det väl ingen tvekan? Vad sjukt! Jag har inte ens några symtom, och brukar alltid känna massor redan innan bim!