BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Jag har Flo, har använt den i en herrans massa år och lagt in data. Den brukar oftast stämma för mig
Tror att detta är den senast uppdaterade..
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
8/5 MBL1712, jojjans
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej, mangelica
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
15/5 Fjonkis PLUSSAT
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp, linneado
21/5 Secret A
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Mitt negativa test igår blev idag positivt på ÄL+10!! Fattar verkligen ingenting samtidigt som vi är så chockade och ödmjuka över att det fick på första försöket. Velade om jag skulle posta om det här för har sån stor respekt och skuldkänslor för alla som kämpat länge och så gick det så lätt för oss. En känslig resa för alla, håller tummarna extra hårt för alla i gruppen <3
Aaah. Tempar du då, eller hur vet appen när du har ägglossning? Om du inte tempar skulle jag inte lita på en app angående det eftersom det är så olika mellan olika personer vilken dag i cykeln man har ägglossning.
Ja, vad kul att jag hittade denna tråden! Min mens borde kommit på förmiddagen idag 9/5 men inte gjort det än, världens längsta dag känns det som. Går bara och väntar på att bli besviken. Har hittills haft kort lutealfas efter första barnet, så jag räknar inte med att ett test ska visa positivt förrän på tis/ons någon gång. Outhärdlig väntan. Grattis till er som redan plussat!
Asså så konstigt, jag har nu i 3 dagar haft lite rosa bruna flytningar vid ungefär 1-2 tillfällen per dessa 3 dagar. Jag vet inte vad jag ska tro! Testen är tok negativa och jag har bim imorgon eller på tisdag. Äl+12eller +13. Någon som haft en nidblödning i 3 dagar och ändå inte plussat förens några dagar senare? Känner mig förvirrad så jag ALDRIG har mellanblödningar eller ens lite rosa innan mensen kommer, den kommer dirrekt likt ett niagarafall. Så förvirrad, och hoppet tär på mig nu känner jag!
Försökt i 6 månader, denna månaden va enda månaden vi faktiskt inte försökt pricka in äl.
Har bim imorgon men igår gick jag en ljusrosa flytning under två toalettbesök sen inget mer.
Testade mig idag och jag vågar kanske hoppas
Försökt i 6 månader, denna månaden va enda månaden vi faktiskt inte försökt pricka in äl.
Har bim imorgon men igår gick jag en ljusrosa flytning under två toalettbesök sen inget mer.
Testade mig idag och jag vågar kanske hoppas
Tack för era grattis och fina ord <3 Ni är verkligen otroligt omtänksamma!
Jag hoppar gärna in här. Har BIM på lördag den 15/5. Är idag på ÄL +10. Hoppas på en liten sladdis. Detta är min och sambons första gemensamma barn om vi lyckas bli gravida. Verkar vara många som plussar tidigt här? Jag vågar inte testa en. :) Håller mig nog till torsdag eller fredag. Ni som plussat tidigt, vad har ni för symtom?