BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Ja för mig är det absolut inte normalt. Den har liksom aldrig flyttats någonsin i mitt liv förutom när jag försökt bli gravid. Vid minst 3 tillfällen! Jag brukade tempa så vet exakt när jag får ägglossning..
Tack!! Hoppas lilla fröet vill bli kvar <3
Ja för mig är det absolut inte normalt. Den har liksom aldrig flyttats någonsin i mitt liv förutom när jag försökt bli gravid. Vid minst 3 tillfällen! Jag brukade tempa så vet exakt när jag får ägglossning..
Tack!! Hoppas lilla fröet vill bli kvar <3
Gjorde ett test som ser ut såhär så blev å testa ett till efter några timmar som jag inte såg något på, vad tror ni?
Fortfarande mensvärk som kommer och går sedan någon vecka och bim är på fredag eller lördag :)
Så svårt när det blev olika resultat, får väll vänta med att testa igen men man blir ju lite rörig av detta helt klart
Men åhh... när är det man kan börja testa egentligen
Är bara 5 dagar sen jag fick positivt ägglossningstest och vi hade sex samma kväll. Blev bara ett försök denna månad men jag försöker tänka att det faktiskt räcker med en gång för att det ska bli bebis!
Har köpt hem både graviditetstester och ägglossningstester. Så att jag har ifall det inte blir något denna månad.
Men vill testa..... fast jag vet att det är för tidigt.
Kan tillägga att jag är symptomlös :( Hade lite lätt lätt molande i magen de första 4 dagarna efter ÄL men inget alls idag.
Men åhh... när är det man kan börja testa egentligen
Är bara 5 dagar sen jag fick positivt ägglossningstest och vi hade sex samma kväll. Blev bara ett försök denna månad men jag försöker tänka att det faktiskt räcker med en gång för att det ska bli bebis!
Har köpt hem både graviditetstester och ägglossningstester. Så att jag har ifall det inte blir något denna månad.
Men vill testa..... fast jag vet att det är för tidigt.
Vet att du har rätt! Har bestämt att jag inte ska testa förrän söndag eller måndag. Då är jag på dag 10/11 sedan positiva ägglossningstestet och sexet.
Håller tummar och tår!!
Bara en snabb fråga till, blev så glad att någon upplevt samma som mig och dessutom lyckats bli gravid. Hur låg ni inför ÄL? Fortsatte ni tills det var bekräftat? Ärligt talat är både jag och min pojkvän rätt lessa på pressen nu men känns dumt att sluta när vi inte vet om ÄL skett (eller sker ens)