• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • Linneado
    Goldenwings1 skrev 2021-05-13 00:32:38 följande:

Jag fick ett plus idag! ??

Grattis!
  • JosHed

Grattis! :D
  • Thess85
    Fembarnsmamma12345 skrev 2021-05-12 12:38:59 följande:

Hej nu behöver jag ventilera lite ror jag, gick och köpte ett clearblue test idag, kissade (ej morgonurin) tyckte testet såg negativt ut men såhär ser det ut efter några minuter men grejen är den att när jag hade kissat så va det ljusrosa på pappret och även en gång till när jag kissat idag. BIM fredag eller lördag

Frågan är om det skiter sig tro.

Vad tror ni?

//

Jag fick också ljusrosa på pappret under lördagen, testade svagt positivt söndag men nu tog jag e digitalt och jag e gravid.

Så kan va samma för dig

• Lotgardet

Vad kul, grattis! :)
  • Jojjans

Grattis!! Otroligt många plus denna tråd, så himla härligt!
  • Linneado
    Jojjans skrev 2021-05-13 07:49:37 följande:

Grattis!! Otroligt många plus denna tråd, så himla härligt!

Superkul ja! Detta är min första bimtråd men brukar det vara såhär mycket plus?!

Är spänd för att själv få testa (om 10 dagar, haha).
  • Lotgardet

Morgonens test, idag vann RSFUs testa tidigt. Det syntes mer på det idag!

Imorgon ska jag ta ett digitalt och överraska sambon :D

• lilly439

Alla som plussat (grattis!!). När började ni testa efter ägglossning och när började ni se en svag linje?

• mollyoshea
    lilly439 skrev 2021-05-13 09:47:11 följande:

Alla som plussat (grattis!!). När började ni testa efter ägglossning och när började ni se en svag linje?

Jag plussade med digitalt ÄL+8 eller möjligtvis 9. Har testat typ varje dag med rfsu testa ofta också,men det är först idag jag tycker mig se ett streck på dem som ens är värt namnet. Fortfarande svagt men ändå ett tydligt streck liksom. Idag är jag på ÄL+12
  • Lotgardet
    mollyoshea skrev 2021-05-13 10:05:17 följande:

Jag plussade med digitalt ÄL+8 eller möjligtvis 9. Har testat typ varje dag med rfsu testa ofta också,men det är först idag jag tycker mig se ett streck på dem som ens är värt namnet. Fortfarande svagt men ändå ett tydligt streck liksom. Idag är jag på ÄL+12

Jag är också på ÄL +12 idag, vad har du för BF? :D
Svar på tråden BIM maj