BIM maj
Testade idag och tycker mig se ett streck, vad tycker ni? Obs, bilden blir väldigt dålig när jag laddar upp den här.. man ser tydligare i min telefon tyvärr och irl.
Testade idag och tycker mig se ett streck, vad tycker ni? Obs, bilden blir väldigt dålig när jag laddar upp den här.. man ser tydligare i min telefon tyvärr och irl.
Jag såg det nyss, kul att du också ser! Nej har inte tagit digitalt, jag ?spontantog? detta test, bara för att jag upplevde lite konstiga symptom som jag annars inte har inför mens. Tänkte att jag köper ett digitalt idag och testar med det imorgon ifall vanliga stickan visar samma/starkare imorgonbitti! :)
Nej det är det jag tänker, jag behåller nog nyfikenheten och ?nyheten? för mig själv och berättar inte åt min sambo före jag vet säkert med digitalt.
Nu vågar även jag fylla i att jag plussat. Sååå overkligt!
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
8/5 MBL1712, jojjans
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96
10/5 Trubadurenstjej, mangelica
12/5 Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp
21/5 Secret A
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
8/5 MBL1712, jojjans
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96
10/5 Trubadurenstjej, mangelica
12/5 Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp, linneado
21/5 Secret A
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Då fick jag det verkligen bekräftat med digitalt , vilken lycka, sambon fick också veta igårkväll. Så förväntansfulla nu, hoppas fröet får stanna <3
Har köpt lite bebiskläder för flera månader sedan redan, inkl newbies gulliga vita tossor, vantar & mössa för nyfödd, och testet ovanpå kläderna som jag la in i en fin låda och gav åt honom. Han visste inte vad han skulle tro och fick typ en chock för ingen av oss hade förväntat sig detta <3 Har funnits stora problem på min sida av släkten m. att bli gravid nämligen så hade väntar mig en lång resa.
Kan visa en bild när jag gjort den mörkare.
Men tror bara jag inbillar mig att jag ser något eller att jag vinklat testet så att det ska synas
Testet är med morgonurin.
Känns som det mest är att vänta och ta imorgon igen.
Testet är med morgonurin.
Känns som det mest är att vänta och ta imorgon igen.