Inlägg från: Fembarnsmamma12345 |Visa alla inlägg
  • Fembarnsmamma12345

BIM maj

Hej, jag hoppar gärna in i tråden jag oxå.

Jag hade min senaste mens 17-20 april och har BIM nu på fredag/lördag.

Har haft mensvärk som kommer och går sedan ett par veckor tillbaka, testade jätte svagt positivt för några dagar sedan men testet igår kväll kunde jag inte se något på men det finns endel känningar i tjejmagen men man blir ju liiiiite otålig och vill veta om det tagit sig :)

Ska man vänta tills fredag innan man testar tro.

• Fembarnsmamma12345

Åhh jag hoppas du har rätt men såg verkligen inget på testet igår kväll tyvärr men det kan ju såklart vara för tidigt :)

Jag har ganska mkt mensvärk till och från och haft stickningar ibland oxå :) så spännande

• Fembarnsmamma12345

Gjorde ett test som ser ut såhär så blev å testa ett till efter några timmar som jag inte såg något på, vad tror ni?

Fortfarande mensvärk som kommer och går sedan någon vecka och bim är på fredag eller lördag :)

Så svårt när det blev olika resultat, får väll vänta med att testa igen men man blir ju lite rörig av detta helt klart
  • Fembarnsmamma12345

Det var det jag kände va så konstigt så funderade på om jag inbillade mig om vad testet visade men det blev så konstigt när andra var i stort sett helt blankt, kanske borde vänta lite till innan jag testar, mensvärk delux som kommer och går och det känns inte som vanligt helt enkelt :)

• Fembarnsmamma12345

Hej nu behöver jag ventilera lite ror jag, gick och köpte ett clearblue test idag, kissade (ej morgonurin) tyckte testet såg negativt ut men såhär ser det ut efter några minuter men grejen är den att när jag hade kissat så va det ljusrosa på pappret och även en gång till när jag kissat idag. BIM fredag eller lördag

Frågan är om det skiter sig tro.

Vad tror ni?

• Fembarnsmamma12345

Det är vanliga clear blue och som sagt så blev det rosa på pappret när jag kissat några gånger idag så känner att antingen så är det möjligt att min ägglossning var väldigt sen kanske annars vet jag inte vad som händer, är ju bara några dagar kvar till BIM :)

Man blir ju lite fundersam

Svar på tråden BIM maj