• Lotgardet

BIM maj

Hoppar in här, har nyligen börjat försöka med andra barnet. ÄL borde ha skett 1/5 så nu inväntar jag ca. ÄL+7 innan jag börjar testa som en galning. Har bunkrat upp med tester hemma!

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln, Amandaannn

7/5 Jeannollåtta

8/5 MBL1712, jojjans

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

10/5 Juniprinsen, Elise96

10/5 Trubadurenstjej, mangelica

12/5 Fjonkis

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

16/5 Lotgardet

18/5 muffins88

19/5 Inorina

20/5 senapp

21/5 Secret A

29/5 FruBjörk

• Lotgardet

1-2 dagar efter ÄL får jag alltid molvärk, svårt att sitta för det gör så ont när det trycker på i underlivet.

Samma känsla nu, kan inte låta bli att analysera om det betyder att det är bra eller dåligt ????

Jag vet ju att det kan ta upp till 7 dagar innan ägget fäster, så jag kan ju inte känna någon skillnad ännu

• Lotgardet
    tmh skrev 2021-05-04 15:07:53 följande:

Kan visa en bild när jag gjort den mörkare.

Men tror bara jag inbillar mig att jag ser något eller att jag vinklat testet så att det ska synas

Jag tycker att det är ett streck!
  • Lotgardet
    Fjonkis skrev 2021-05-07 08:34:25 följande:

Negativ idag igen. Jag inbillar mig att jag ser en skugga där strecket egentligen ska vara. Jaja nytt test väntar imorgon:)

mangelica skrev 2021-05-07 07:35:15 följande:

Dagens test! Äl+11. bim-3 eller -4.

Igår fick jag en ljusrosa flytning. Även väldigt ömma bröst och bröstvårtor. Temperaturen är idag fortsatt hög och jag kunde ana ett streck på den bredare stickan idag på riktigt. Men efter avläsningstiden så försvann sträcket! Någonnsom varit med om liknande?. Svårt att få på bild men hoppas ni ser något :). Jag har hopp! Om ägget fäste igår så blir det ju super tidigt även idag att testa.

Alltså jag ser något på era test, men frågan är ju om det är en skugga eller om det faktiskt är där strecket ska vara!
  • Lotgardet
    mangelica skrev 2021-05-07 12:58:19 följande:

Jag håller med dig, jag blir lika engagerad i att killa på er andras test som jag är för att titta på mina! Man vill så gärna se pluss, för vems pluss det än är känner man sig glad nör man ser det :)<3.

Bim-3 eller -4 för mig! Ska ha mena måndag eller tisdag. Vad brukar du testa med för stickor? . Idag känner jag mig så extremt trött. Som att någon har klubbat till mig och jag vill bara sova :(.

När jag var tidigt gravid med mitt första barn, alltså innan jag testade, så var mitt enda symptom att jag var så sjukt trött. Jag sov typ en hel dag minns jag!
  • Lotgardet

Tips till alla, apoteket hjärtat har kampanj på graviditetstest. Klickade precis hem 3st testa tidigt från RFSU :)

• Lotgardet

ÄL+ 7 enligt app, ev ÄL+9 om jag går efter egna känningar.

Tycker mig se något på testet ä, men då svårt att veta säkert ju!

Molvärken har fortsatt lite till och från
  • Lotgardet
    Fjonkis skrev 2021-05-08 11:57:34 följande:

Jag kan se ett svagt streck. Så spännande!:)

Får mina testa tidigt test på måndag. På tisdag morgon, när jag är på bim-5 enligt appen, borde jag kunna få ett någorlunda ?korrekt? svar :)
  • Lotgardet
    Jojjans skrev 2021-05-09 06:02:37 följande:

Ser något svagt även här! Men svårt att säga om det har färg. Vad har du för app som berättar om äl?

På er andra ser jag tyvärr ingenting.

Jag har Flo, har använt den i en herrans massa år och lagt in data. Den brukar oftast stämma för mig
  • Lotgardet
    Jojjans skrev 2021-05-09 06:20:05 följande:

Men HERREGUD! Jag var helt säker på att det var kört efter mitt test i onsdags. Har haft mina misstankar om att äl kom senare än den brukar tyckte jag tog hänsyn till det när jag tog mitt test i onsdags som var HELT blankt. Men när jag fortfarande inte fått min mens så tog jag ett till test och visst är det väl ingen tvekan? Vad sjukt! Jag har inte ens några symtom, och brukar alltid känna massor redan innan bim!

Jagser!!!
Svar på tråden BIM maj