• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • NiMi12
    Msofie skrev 2020-08-19 20:20:19 följande:

Jaa jag tänkte att jag kommer testa på BIM. Vet inte varför jag får för mig att ta ÄL test, dumt haha, men man blir lite galen i väntan xD

När har du BIM? Har ingen aning om vad ljusa äl test betyder. Men blir ruskigt nyfiken :)
  • stila

Grattis till alla som har plussat! ?? Kom gärna med i vår FB-grupp med andra som har BF i april 2021. Vi diskuterar högt och lågt, alla är välkomna med BF i april 2021.

Gruppen är hemlig, vilket innebär att ingen utomstående varken kan hitta gruppen eller se vem som är med i den (det vill säga, ingen av dina vänner på FB kommer att veta något).

För att gå med i gruppen behöver vi bli vänner på FB först, sedan jag kan bjuda in dig till gruppen. Skicka PM till mig så fixar jag.

• Canama
    Mamamamamama skrev 2020-08-20 14:24:43 följande:

Dagens test. Inte morgonurin. Bim-5

Jag ser ett streck! Tycker de blivit mycket tydligare jämfört med gårdagens.
  • Mamamamamama
    Canama skrev 2020-08-20 16:29:25 följande:

Jag ser ett streck! Tycker de blivit mycket tydligare jämfört med gårdagens.

Åå! Såå himla spännande! Jag med. Detta är inte ett testa tidigt. Ska göra ett sånt imorgon. Min sambo fyller år på måndag. Önskar så att jag kan ge honom ett digitalt i present då..
  • Msofie

Fick mens idag på jobbet, jävligt olägligt. Satt inne på toan och grät i en timme haha. Lycka till för er som är kvar.

• saraama
    Msofie skrev 2020-08-20 18:45:28 följande:

Fick mens idag på jobbet, jävligt olägligt. Satt inne på toan och grät i en timme haha. Lycka till för er som är kvar.

Fall hårt och kom igen starkare <3 Var det dags eller blev den tidig?
  • Msofie
    saraama skrev 2020-08-20 18:53:02 följande:

Fall hårt och kom igen starkare <3 Var det dags eller blev den tidig?

Typ en och en halv dag tidig, men hade varje fall lyckats hitta ÄL bättre denna månaden än tidigare månader.
  • Canama

Hade positivt LH test idag också! ÄNNU starkare än igår, starkare än kontrollstrecket. Så ska man anta att ÄL är imorgon då? Eller hur fungerar LH riktigt? Sjunker de direkt när kroppen lyckas med ÄL eller?

Nån kvar här med BIM senare i månaden? Eller har alla stuckit till septembertråden? Om ÄL blir imorgon så är ju egentligen min BIM 4/9...

• Soff
    Msofie skrev 2020-08-20 18:45:28 följande:

Fan! Stackare! Samla kraft och på´t igen ba! <3 
Svar på tråden BIM Augusti 2020