• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Lemoon
    Mamamamamama skrev 2020-08-23 10:54:36 följande:

Jag är på bim-2 idag. Har plussat. Någon mer som har sån sjuk mensvärk?

Bim - 2 för mig idag och haft mensvärk nu i flera dagar.. 

Vad kul att du plussat! Med vilket test?

• LillHumlan
    Lemoon skrev 2020-08-23 19:15:57 följande:

Åhh vad kul, stort grattis!! 

Vilket test är det?

Tack Skrattande

Det är RFSU (det vanliga, inte testa tidigt)
  • Abrakadbra
    Mamamamamama skrev 2020-08-23 10:54:36 följande:

Jag är på bim-2 idag. Har plussat. Någon mer som har sån sjuk mensvärk?

Är det sant!!! Gud så roligt att det blev så ändå, hur berättade du för karln?. Wow.

Jag har också lite mensvärk men det kan ju vara just det...mensvärk för min del.
  • 33villbligravid

Oj vad roligt med många plus! Är glad för alla men speciellt glad då läser om er som försökt ett längre tag! Ni är såå värda det och ger hopp om att det går att lyckas också fast det tar längre än ett par försök!

Själv är jag på ÄL + 9/10 och bombsäker på att inte blev ngt denna månad heller. Vågar inte testa heller för orkar inte bli besviken och sedan ändå hoppas på mirakel tills mensen kommer.

• 33villbligravid
    26/8 myownworstenemy, 34 år, andra barnet

26/8 H0nd3ndär, 35 år, tredje barnet

28/8 33villbligravid, 36 år, andra barnen

28/8 apan95, 24 år, första barnet

28/8 Jenzia, 36 år, första barnet

28/8 Kinder 32 år, första barnet

29/8 Evi82 , 37 år, fjärde barnet

31/8 Canama, 31 år, andra barnet

Hej! Hur går det för alla er? BIM närmar sig. Jag har redan mensvärk. vågar inte testa för vill inte bli besviken. Någon som plussat? Berätta gärna :)
  • apan95
    33villbligravid skrev 2020-08-26 07:11:05 följande:

26/8 myownworstenemy, 34 år, andra barnet26/8 H0nd3ndär, 35 år, tredje barnet28/8 33villbligravid, 36 år, andra barnen28/8 apan95, 24 år, första barnet28/8 Jenzia, 36 år, första barnet28/8 Kinder 32 år, första barnet29/8 Evi82 , 37 år, fjärde barnet31/8 Canama, 31 år, andra barnet

Hej! Hur går det för alla er? BIM närmar sig. Jag har redan mensvärk. vågar inte testa för vill inte bli besviken. Någon som plussat? Berätta gärna :)

för mig sket det sig tyvärr i går så hoppat över till septembertråden! :(

hoppas de går bättre för er andra ?
  • Lilja3389

Är också äl +10 har också ett svagt streck, eller mer än skugga. Svårt att få på bild. Tänker jag avvaktar lite innan jag skaffar mig förhoppningar. Känns tufft om man tar ut ett plus i förskott, men hoppas <3 håller tummarna!

• SpragueDawley

Hej! Hoppar in här på slutet av månaden, har BIM 29e. Har börjat att känna mig lite illamåend, vet inte om jag inbillar mig. Lite sugen på att ta ett test, men har bara ett atm. Tänker att jag ju fick molverk när jag var gravid med mitt första barn, och det har jag inte fått denna gång... Så därför blev det nog inte?

• 33villbligravid
    apan95 skrev 2020-08-26 09:18:51 följande:
    för mig sket det sig tyvärr i går så hoppat över till septembertråden! :(

hoppas de går bättre för er andra ?
    Äsch! Trist - men tror jag snart också hoppar över dit! Har både mensvärk, ont i brösten och är förskräckligt irriterad. PMS med andra ord :/
Svar på tråden BIM Augusti 2020