33villbligravid skrev 2020-08-26 07:11:05 följande:
26/8 myownworstenemy, 34 år, andra barnet26/8 H0nd3ndär, 35 år, tredje barnet28/8 33villbligravid, 36 år, andra barnen28/8 apan95, 24 år, första barnet28/8 Jenzia, 36 år, första barnet28/8 Kinder 32 år, första barnet29/8 Evi82 , 37 år, fjärde barnet31/8 Canama, 31 år, andra barnet
Hej! Hur går det för alla er? BIM närmar sig. Jag har redan mensvärk. vågar inte testa för vill inte bli besviken. Någon som plussat? Berätta gärna :)
ÄL+5 och CD22 idag! BIM har ju egentligen flyttats till 3/9 men hänger kvar här i augustitråden ändå, envis som synden ;)
Igår hade jag mitt mest karakteristiska mens-symtom: obotlig hunger. Så då tappade jag hoppet lite grann. När hungern kommer brukar mensen komma inom 1-2 dagar. Min förra cykel var bara 23 dagar kort så hoppas VERKLIGEN inte att min cykel tänker anamma detta nya påhitt denhär månaden också.........
Men imorse så var jag illamående?! Jag VET att de är för tidigt för grav.symtom och dessutom var jag inte ens illamående i början av förra graviditeten, haha. Men tankarna springer ju iväg!
Synd att du inte testa i måndags, jag hade bråttom in här i måndags morse för att se om du ändrat dig och testat iallafall, men icke ;). När tänker du testa nu? Hoppas på PLUS!! Kram!!