Abrakadbra skrev 2020-08-27 13:12:13 följande:
Hur går det för alla som närmar sig BIM?
Har inte testat på två dagar och har bim imorgon. Har fortfarande bara klassiska pms symptom men de senaste 3 dagarna har jag fått otrolig färg på mitt urin. Nästan neongult och det är däremot helt nytt för mig.
Är medveten om att jag är så sjukt desperat och letar symtom...men kan aldrig riktigt hjälpa det den här tiden i cykeln. Bestämde mig för att vänta med gravtest då jag inte har några hemma. Självdisciplinen försvann så testade med ÄL test. Svagt streck bara... så det är inget jag kan gå på.
Är det någon av er gravida som märkte skillnad på färgen på kisset? :)
Hej,
När jag plussade i april så märkte jag ett par dagar innan att urinen blivit neongult i färgen samt att det luktade speciellt. Tyvärr slutade den graviditeten i tidigt missfall, men när jag sedan hittade ÄL igen i juni så kände jag typ en vecka innan BIM att urinet åter luktade annorlunda och allt eftersom intog urinet den neongula färgen igen. Det var mitt första tecken som sade mig att det kan ha gått vägen, och 11 juli plussade jag igen. Jag tycker att lukten fortfarande håller i sig men färgen lade sig efter v 6-7. Nämnde för min barnmorska att det var mitt första tecken/symptom på graviditet (och typ det enda bortsett från pendlande ömma bröst och molvärk till och från) och hon sade att hon har hört det tidigare, framför allt lukten (det luktar inte illa, utan annorlunda bara) har du registrerat om ditt urin luktar annorlunda?
Håller tummarna för er alla! Kan inte slita mig från trådarna just för att jag vill se hur det går för alla. Hejja er!
Abrakadbra skrev 2020-08-27 13:12:13 följande:
Hur går det för alla som närmar sig BIM?
Har inte testat på två dagar och har bim imorgon. Har fortfarande bara klassiska pms symptom men de senaste 3 dagarna har jag fått otrolig färg på mitt urin. Nästan neongult och det är däremot helt nytt för mig.
Är medveten om att jag är så sjukt desperat och letar symtom...men kan aldrig riktigt hjälpa det den här tiden i cykeln. Bestämde mig för att vänta med gravtest då jag inte har några hemma. Självdisciplinen försvann så testade med ÄL test. Svagt streck bara... så det är inget jag kan gå på.
Är det någon av er gravida som märkte skillnad på färgen på kisset? :)