• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Ehlda

Så otroligt jobbigt nu dagarna före BIM. Tycker mig känna mensvärk och sen skifta till Nej det känns annorlunda! Och tänker att Kan inte mensen komma bara så det är gjort, till att hålla hoppet i handen lite ändå. Åh, så tröttsamt. Vill tänka på annat men kan inte.

• Abrakadbra
    Ehlda skrev 2020-08-17 22:12:31 följande:

Så otroligt jobbigt nu dagarna före BIM. Tycker mig känna mensvärk och sen skifta till Nej det känns annorlunda! Och tänker att Kan inte mensen komma bara så det är gjort, till att hålla hoppet i handen lite ändå. Åh, så tröttsamt. Vill tänka på annat men kan inte.

Visst är det sjukt! Finns absolut inget annat man kan tänka på då biologiska klockan kommit igång xD

Har känt så i snart ett års tid... EVIGT väntande fram till BIM och när mensen kommit blir man nerslagen men samtidigt en tröst att man hinner tänka på annat i ungefär två veckor. Haha.

Äl+3 så här hela 11 dagars väntan kvar...SUCK!
  • Soff
    hallonoj skrev 2020-08-17 12:42:16 följande:

Ser ni något? (inte testad med morgonurin)

Definitivt! Grattis!
  • Soff
    hallonoj skrev 2020-08-17 12:42:16 följande:

Ser ni något? (inte testad med morgonurin)

Definitivt! Grattis!

Vet hur det känns, totalt psykiskt nedbrytande!.. >< olidlig väntan!..
  • Msofie

ÄL + 10 idag. Tänkte inte testa denna månaden förens på BIM. HERREGUD vad tiden går långsamt. Känner ju närmare jag kommer att jag inte har något hopp för att det kommer vara ett plus. Försök nr 5 under sex månaders tid pga lång cykel.

• Anonym (lillasyskon)

Hög igenkänning på det du skriver

Jag är på BIM+2 och ingen mens än eller plus för den delen Brukar ALDRIG behöva vänta på mensen och brukar ha rejäl mensvärk dagarna innan men har inte haft minsta känning att det är på G. Vill bara att den ska komma så jag kan fortsätta räkna och gå vidare. Jag känner mig gravid.. men testade negativt senast igår (tokdepp). Det var mitt sista test så jag beställde hem fler nu då jag inte vet vad annars jag ska ta mig till.. Undrar om jag önskar mig en graviditet så jäkla mycket att jag lurat hormonerna lite fastän det inte tagit denna månad
  • fruitloop

Har hållt mig ifrån familjeliv sen missfall förra månaden. Försök nr 4 nu.
    Fick lite hopp nu! ÄL+9. Men kanske bara är spökstreck? Beställde precis hem digitala test. Vågar nog inte tro något förrän jag ser på ett digitalt.

• Msofie
    fruitloop skrev 2020-08-18 08:21:51 följande:

Har hållt mig ifrån familjeliv sen missfall förra månaden. Försök nr 4 nu.

Fick lite hopp nu! ÄL+9. Men kanske bara är spökstreck? Beställde precis hem digitala test. Vågar nog inte tro något förrän jag ser på ett digitalt.

Ser ett litet streck ja : )
  • Soff
    Msofie skrev 2020-08-18 06:50:36 följande:

ÄL + 10 idag. Tänkte inte testa denna månaden förens på BIM. HERREGUD vad tiden går långsamt. Känner ju närmare jag kommer att jag inte har något hopp för att det kommer vara ett plus. Försök nr 5 under sex månaders tid pga lång cykel.

Jag vet, tiden går så jääääkla långsamt!... Och man vågar ju inte hoppas. Och på något sätt så känns det helt omöjligt att det skulle vara positivt när alla de andra blivit negativa, men så är det ju verkligen inte. Håller tummarna för dig! 
Svar på tråden BIM Augusti 2020