• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Msofie
    hallonoj skrev 2020-08-17 12:42:16 följande:

Ser ni något? (inte testad med morgonurin)

Positivt, grattis : )
  • Msofie

Sitter med en jäkla stickande dragande känsla i sidan av livmodern, främst den vänstra sidan. Någon som har upplevt eller upplever samma? Är på ÄL + 9.

• Ehlda
    Msofie skrev 2020-08-17 17:29:52 följande:

Sitter med en jäkla stickande dragande känsla i sidan av livmodern, främst den vänstra sidan. Någon som har upplevt eller upplever samma? Är på ÄL + 9.

Jag med! Fast på höger sida mest. Det liksom ilar lite och ja, känns konstigt helt enkelt... ÄL +10.
  • Ehlda
    hallonoj skrev 2020-08-17 12:42:16 följande:

Ser ni något? (inte testad med morgonurin)

Ingen tvekan ju. Grattis!
  • patriciaaah

Jag är på bim+2 idag och tog ett digital early detection grav test som visade plus???? vi har försökt i 2,5 år utan framgång tills nu då. Känns overkligt. Bf 25/4-21

• Ehlda
    patriciaaah skrev 2020-08-17 18:31:41 följande:

Jag är på bim+2 idag och tog ett digital early detection grav test som visade plus???? vi har försökt i 2,5 år utan framgång tills nu då. Känns overkligt. Bf 25/4-21

Stort Grattis!
  • hallonoj

Tack!! Vågar inte riktigt tro det än dock då detta var det enda testet jag tog Förvånad Beställt fler tester som förmodligen kommer i morgon.. Jobbar på dagen då men kan jag testa på kvällen tror ni? Om jag håller mig ett par timmar? Obestämd Tänkte även ta digitalt då... Annars får jag vänta till Onsdag men frågan är om man håller ut tills dess Skrikandes

• hallonoj
    patriciaaah skrev 2020-08-17 18:31:41 följande:

Åh vad härligt! Grattis!
  • Ehlda
    hallonoj skrev 2020-08-17 19:56:56 följande:

Tack!! Vågar inte riktigt tro det än dock då detta var det enda testet jag tog Beställt fler tester som förmodligen kommer i morgon.. Jobbar på dagen då men kan jag testa på kvällen tror ni? Om jag håller mig ett par timmar? Tänkte även ta digitalt då... Annars får jag vänta till Onsdag men frågan är om man håller ut tills dess

Självklart kan du testa på kvällen!
Svar på tråden BIM Augusti 2020