• hallonoj

BIM Augusti 2020

Hej!  Ni verkar så kunniga och duktiga allihopa! Jag har en fundering. Enligt min "beräkning" så borde jag haft ägglossning i fredags /31 juli eller möjligtvis lördagen. Jag har inte tagit något ägglossningstest eller så men känner min kropp ganska väl och brukar få värk i äggstockarna när jag ägglossar. Dock har jag fått som en mer tryckande värk / ont i äggstockarna även denna veckan mån, tis samt idag?? Kan kroppen haft problem med att ägglossa första gången och försökt gjort det igen som jag känner av? Känns förtidigt om det skulle vara någon form av graviditetssymptom. Märkligt! Hittar inget när jag googlar heller..

• hallonoj

Tack!! Vågar inte riktigt tro det än dock då detta var det enda testet jag tog Förvånad Beställt fler tester som förmodligen kommer i morgon.. Jobbar på dagen då men kan jag testa på kvällen tror ni? Om jag håller mig ett par timmar? Obestämd Tänkte även ta digitalt då... Annars får jag vänta till Onsdag men frågan är om man håller ut tills dess Skrikandes

• hallonoj
    patriciaaah skrev 2020-08-17 18:31:41 följande:

Jag är på bim+2 idag och tog ett digital early detection grav test som visade plus???? vi har försökt i 2,5 år utan framgång tills nu då. Känns overkligt. Bf 25/4-21

Åh vad härligt! Grattis!
Svar på tråden BIM Augusti 2020