• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Bäbiiiis

Skit! Idag kom mensen 2 dagar sen. Ska verkligen försöka att inte leta symptom och slösa gravtest nästa gång men det blir nog svårt.

Lycka till alla ni som är kvar i tråden!

• Canama
    Bäbiiiis skrev 2020-08-18 14:41:29 följande:

Skit! Idag kom mensen 2 dagar sen. Ska verkligen försöka att inte leta symptom och slösa gravtest nästa gång men det blir nog svårt.

Rackarns! Tyckte verkligen jag såg ett streck på ditt test :(
  • Canama

CD14 idag och väntade mig LHtopp igår eller idag. Ingenting på gårdagens test och svag stegring (0,34 enl premom) idag vid Kl. 13. Tog ett till 3 timmar senare men då var det svagare igen. Så hoppas på LHtopp imorgon istället då :D Hoppas verkligen inte ÄL tänker få för sig att strula till de bara :(

• Anonym (Skitockså)
    Anonym (Skitockså) skrev 2020-08-16 19:30:27 följande:

Hej alla!

Har följt denna tråden ett tag och hoppades kunna vara med.

Hade ÄL runt 7/8 och BIM typ 18/8. Egentligen har vi inte försökt men har ändå prickat in ganska bra. Och jag kände mig så hoppfull, kände hugg i magen strax efter och haft konstiga dragningar i magen. Och tyckte jag kunde se streck på stickan igår. Men det var nog bara spökstreck för idag var det helt blankt. Trodde inte jag skulle ta det så här hårt ????

Är i chock och vet inte riktigt om jag vågar tro på det!? Tog precis ett test (inte morgonurin) och fick positivt? Bim idag tror jag. Har haft mensvärk idag och igår och trodde mensen var på gång för började blöda lite igår. Men nu har det nästan stannat av. Hoppas så att detta håller i sig!

• Bäbiiiis
    Canama skrev 2020-08-18 16:04:30 följande:

Rackarns! Tyckte verkligen jag såg ett streck på ditt test :(

Mmm jag också :( Kan ju ha varit en misslyckad implantation eller något annat fel på vägen. Nya tag om 18 dagar då äl beräknas. En majbebis vore inte så tokigt det heller. Hoppas du får din lh-stegring snart.
  • Soff
    Msofie skrev 2020-08-18 11:52:40 följande:
    Ja men eller hur! Vad fan, folk här inne blir ju gravida hela tiden känns det som. Så varför skulle det inte kunna hända en själva, även om det känns omöjligt. Hur länge har du försökt?
    Ja det känns ju verkligen så!.. men så är det ju förstås inte. Är såå många som kämpar på och får negativa besked månad efter månad.. och helt plötsligt vänder det. Vi ska försöka för fjärde gången nu, så har inte försökt så länge. Men man blir ju hursom väldigt besviken varje gång. Hur länge har du försökt? 
  • Soff
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-08-18 12:10:42 följande:
    Ja de är nog så man måste göra. Men s sjukt lång väntan på bim å tar nog alla symtom på både graviditet och mens som tecken for hoppet är så stort. Tack snälla för svar
    Jo jag vet det är olidlig väntan!.. och det är så himla lätt att inbilla sig både det ena och det andra. Så tror det bästa är att försöka sysselsätta sig med annat så länge, så gott det går. Det är det jag brukar försöka göra iallafall, för att få tiden att gå. 
  • Soff
    Bäbiiiis skrev 2020-08-18 14:41:29 följande:

Åh, fasen också :( ja det är fan inte lätt.. tänkte ju också jag skulle väntat sist, men så gick det med det.. man vill ju vänta nu nu nu!!... Hoppas det blir + nästa gång. Snart ska jag och min sambo ge oss på nästa försök och önskar såååå på +.. 
  • Soff
    Anonym (Skitockså) skrev 2020-08-18 16:29:02 följande:
    Är i chock och vet inte riktigt om jag vågar tro på det!? Tog precis ett test (inte morgonurin) och fick positivt? Bim idag tror jag. Har haft mensvärk idag och igår och trodde mensen var på gång för började blöda lite igår. Men nu har det nästan stannat av. Hoppas så att detta håller i sig!

Hoppas!!! 
Svar på tråden BIM Augusti 2020