• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Anonym (Skitockså)

Oron kommer direkt efter lyckan.

Test från igår em och i morse. Mycket starkare streck igår ????

Har mensvärk till och från och rosa flytningar. Väntar bara på missfall nu.

• Anonym (Skitockså)
    Anonym (Skitockså) skrev 2020-08-19 08:36:55 följande:

Oron kommer direkt efter lyckan.

Test från igår em och i morse. Mycket starkare streck igår ????

Har mensvärk till och från och rosa flytningar. Väntar bara på missfall nu.

• Anonym (Nyfiken)

Är på bim - 2 tycker mig kunna se tydligt i alla lägen förutom mot lampan, är de bara jag och mirr önsketänkande eller ser ni med?

• CvKs
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-08-19 09:01:47 följande:

Är på bim - 2 tycker mig kunna se tydligt i alla lägen förutom mot lampan, är de bara jag och mirr önsketänkande eller ser ni med?

Ungefär så där såg mina cb plus ut 5-6dgar innan jag fick starkt plus:)

Håller tummarna att det kommer ett starkt plus om någon dag.
  • Anonym (Nyfiken)
    CvKs skrev 2020-08-19 09:19:22 följande:

Ungefär så där såg mina cb plus ut 5-6dgar innan jag fick starkt plus:)

Håller tummarna att det kommer ett starkt plus om någon dag.

Åå gjorde de, jag hoppas verkligen de är ett plus men vågar nog inte helt tro ännu.
  • Ehlda

Så lustigt.. testade igår, negativt. Fick hem andra tester, plussade precis!

• 33villbligravid

Oj vad kul med många som plussat! Jag är bara på ÄL + 5 ännu så lång väntan kvar tills slutet av nästa vecka då väntar mig BIM. Eller egentligen är jag rätt säker på blir mens. Vi fick till liggandet rätt bra på CD 9,10, 12 och 14. Hade positivt ÄL test på CD 13. 

Sedan dess har det varit paus - vi blev väl lite trötta på allt liggande :D 

Nu känner jag mig bakis hela tiden. undrar om håller på bli sjuk eller vad det är. Knappast ett graviditetstecken ändå? Hur mår ni andra som har BIM mot slutet av månaden?

• Ehlda
    33villbligravid skrev 2020-08-19 10:59:07 följande:

Oj vad kul med många som plussat! Jag är bara på ÄL + 5 ännu så lång väntan kvar tills slutet av nästa vecka då väntar mig BIM. Eller egentligen är jag rätt säker på blir mens. Vi fick till liggandet rätt bra på CD 9,10, 12 och 14. Hade positivt ÄL test på CD 13. 

Sedan dess har det varit paus - vi blev väl lite trötta på allt liggande :D 

Nu känner jag mig bakis hela tiden. undrar om håller på bli sjuk eller vad det är. Knappast ett graviditetstecken ändå? Hur mår ni andra som har BIM mot slutet av månaden?

Hade ÄL-utslag 6 och 7 aug, bara sex 6 sug sent på kvällen. Inget mer sen dess. Det tog sig. Så håll hoppet!
Svar på tråden BIM Augusti 2020