BIM Augusti 2020
Hoppar in här för lite stöd, och att kunna dela med andra som är i samma sits. Jag och min sambo försöker få vårt första barn. Vi är inne på tredje försöket nu. Har BIM imorgon, så det är bara att hoppas nu... Jag brukar vara väldigt punktlig, absolut max +-1 dag i diff.
Jobbigt då jag varje gång tycker jag har gravidsymptom, så min kropp framkallar nog det för att jag så gärna vill att det ska vara det. Så nu tar jag det inte på allvar om jag känner några, och försöker att inte känna för mycket hopp av det. Denna gången har jag känt mol till och från, det har ilat till en hel del och stramat, mina bröst är väldigt ömma och jag har haft en kort blödning. Alla dessa symptom kan jag dock ha ändå, så det säger egentligen ingenting. Jag kan få lite blödningar innan mensen, och även mol... men men.. vi får se helt enkelt :)
De två första gångerna så testade jag mig flera dagar innan BIM men besvikelsen blir så stor, och resultatet är ju inte ens definitivt så tidigt, så denna gången kommer jag vänta med att testa. Jag väntar först och ser om mensen blir sen. Hoppas!!....