Inlägg från: Mamamamamama |Visa alla inlägg
  • Mamamamamama

BIM Augusti 2020

Hej! Jag tog detta nu på morgonen. Bim-6. Vad tror ni? ????

• Mamamamamama

Jag har haft massor av lotion flytningar. Har aldrig det annars. Mina test ligger längre upp. Kan det va pluss?

• Mamamamamama
    Abrakadbra skrev 2020-08-19 18:18:20 följande:

Åå jag ser också! Lägg gärna upp ditt nästa test också så jag får säga ett ordentligt grattis !

Det ska jag absolut göra! Jag bara tror att det är inbillning. Ska jobba inatt. Testar då.. Tack!
  • Mamamamamama
    Canama skrev 2020-08-20 16:29:25 följande:

Jag ser ett streck! Tycker de blivit mycket tydligare jämfört med gårdagens.

Åå! Såå himla spännande! Jag med. Detta är inte ett testa tidigt. Ska göra ett sånt imorgon. Min sambo fyller år på måndag. Önskar så att jag kan ge honom ett digitalt i present då..
  • Mamamamamama
    Abrakadbra skrev 2020-08-20 22:45:23 följande:

Så roligt. Min sambo fyller också år på måndag så ska hålla tummarna för att ett test kan visa något redan då. Kommer då våra på ÄL+10. Ca 4 dagar innan mens... Hur många dagar efter äl är du idag då du pussat?

Jag hoppas din sambo får samma present då som min. :) Jag fick glad gubbe på ål-test den 9e. Hade sex den 9,10 och 12. Så är +10 eller 11.. Bim är 25e.
  • Mamamamamama

Lite mensvärk. Mer flytningar. Nu lite ömma bröstvårtor. Inget annat. Men gjorde ett clearblue testa tidigt idag. Nu känns allt hopp borta igen. Så besviken!

• Mamamamamama
    33villbligravid skrev 2020-08-21 09:02:56 följande:

Äsch - men är inte dessa test kända för att ge svaga streck? Jag sku fortsätta testa med samma märke som innan så kan du jämföra bättre. Om blir starkare där så tror jag allt är i sin ordning!

Håller tummarna för dig!

Jo så kanske det är. Jag vet inte faktiskt. Jag får köpa samma som innan. Så länge inte mensen kommer finns det ju hopp. Tack!
Svar på tråden BIM Augusti 2020