• Anonym (Kvinna86)

Nygift och otrogen

Vet att det varit en liknande tråd innan som försvann men det var inte jag!!

Jag lever med en man och en fyraårig dotter. I mars gifte vi oss, ett väldigt enkelt bröllop men väldigt fint för mig och det betydde mycket. I juni fick jag reda på (kollade hans mobil) att han fyra-fem gånger i april hade haft sex med en kvinna på hans gym. När jag fick reda på det hade dom avslutat sin relation och när jag konfronterade honom kom det fram att han hade sån ångest och inte vågar berätta av rädsla för att förlora mig.

Jag har valt att stanna. Kanske stoppar jag huvudet lite i sanden. Istället har vi börjat prata om ett till barn och att flytta. Jag behöver pepp.. hur många av er har förlåtit er partner och faktiskt klarat av att gå vidare efter otrohet?

• Svar på tråden Nygift och otrogen
  • Anonym (Kvinna86)

Nästan ett decennium senare och han kontakta henne igen?

• Anonym (Hallå)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2023-05-07 21:18:03 följande:

Told you 
  • molly50

Så hur ska du göra nu då?
  • LittleSunshine84

Ledsen att läsa det här, men så var det för mig också när jag blev bedragen. Tänk nu inte på vad du måste göra för att hålla ihop familjen  Du gjorde din del, han gjorde inte sin så det är han som splittrar familjen. Inte du! 

Styrkekramar 

• Anonym (Hallå)

Det som är så sjukt är just hur män porträtterar sina sida älskarinnor som psykopater eller galna. Hur de får omgivningen att tro på det. i detta fallet tom anmäler kvinnan till polisen, men sen ändå hela tiden göder henne för att hon inte ska gå vidare utan vilja fortsätta vara hans sidechick

hur gammalt är ert yngsta barn nu? hur kom dy på att de hade kontakt igen? Och vilken typ av kontakt är det?

• Anonym (Oj)

Det hände 2019, hur räknar du? Känns inte trovärdigt alls.
  • Ms anybody

Jag förlät min sambo efter att jag hade kommit på att han var otrogen. Precis som du hittade jag konversationerna i hans mobil. Jag konfronterade och han grät och ångrade sig djupt och bad mig att ge honom en chans till för detta är inte personen han vill vara mm. Jag funderade i några veckor och valde att förlåta honom. Jag älskar ju honom. Allting var bra vi gifte oss men 1,5 år efter vi hade gift oss så satt jag hans mobil på laddning en kväll och skärmen lyste upp. Han hade glömt stänga ner en konversation med en tjej på hans utbildning. Japp mycket riktigt han var otrogen igen. Jag blev rasande vi bråkade. Så vad tror du?
    Nu säger inte jag att alla är lika dana även om det ökända citatet 'Once a Cheater, Always a Cheater. Bruka stämma bra. Men din man låg med samma tjejen flera gånger så det måste ha funnits känslor där för henne gissar jag  Så du känner din man bäst. Jag trodde jag kände min men nej. Tror du att han kommer att hålla sig till dig? Eller kommer han att börja prata med henne igen i smyg om nåt år? Jag har i allafall lärt mig min läxa. Once a Cheater Always a Cheater. :/

• Anonym (jaha)
    Anonym (Liknande sits) skrev 2021-10-10 17:04:56 följande:
    Min man har ingen kontakt med fd älskarinnan numera. Hur vet jag det? Logik. Om de hade kontakt skulle hon inte behöva ta till kontantkort, arbetskamraters mobiler etc för att ta kontakt.

Jag skäms ingenting. Det får min man och älskarinnan göra istället.
    Varför skulle han skämmas, du är ju kvar ändå?
  • 19mark82

har du konfronterat honom? vad skrev han till henne?
Svar på tråden Nygift och otrogen