• Anonym (Kvinna86)

Nygift och otrogen

Vet att det varit en liknande tråd innan som försvann men det var inte jag!!

Jag lever med en man och en fyraårig dotter. I mars gifte vi oss, ett väldigt enkelt bröllop men väldigt fint för mig och det betydde mycket. I juni fick jag reda på (kollade hans mobil) att han fyra-fem gånger i april hade haft sex med en kvinna på hans gym. När jag fick reda på det hade dom avslutat sin relation och när jag konfronterade honom kom det fram att han hade sån ångest och inte vågar berätta av rädsla för att förlora mig.

Jag har valt att stanna. Kanske stoppar jag huvudet lite i sanden. Istället har vi börjat prata om ett till barn och att flytta. Jag behöver pepp.. hur många av er har förlåtit er partner och faktiskt klarat av att gå vidare efter otrohet?

• Svar på tråden Nygift och otrogen
  • Anonym (Kvinna86)
    molly50 skrev 2021-10-03 11:39:00 följande:

Märkligt. Ni borde väl ha bevis i form av sms osv?Det låter ju som att den här kvinnan behöver hjälp.

Ja, men polisen har aldrig tagit det längre än en anmälan?.. hon behöver verkligen hjälp, är besatt av min man och verkar hata mig för jag är kvar hos honom. Är bara väldigt glad att hon inte behöll barnet.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2021-10-03 14:57:45 följande:

Jag vet faktiskt inte. Jag tycker själv inte hon är speciellt snygg men enligt honom var hon väldigt uppmuntrande och ?på? och fick honom att känna sig sedd.

Fast du har ju i tidigare inlägg skrivit att hon är både jättesnygg, charmig och välutbildad och att du själv är fascinerad av henne. Så det är väl det din man såg i henne också.
  • Anonym (Hallå)

Måste varit fruktansvärt för henne att falla för en man bli gravid ta bort utan något av pappans stöd

Sen 1 år senare se honom med en bebis som han valde ha

• Anonym (G)
    Anonym (Hm) skrev 2021-10-03 15:21:47 följande:

Fast du har ju i tidigare inlägg skrivit att hon är både jättesnygg, charmig och välutbildad och att du själv är fascinerad av henne. Så det är väl det din man såg i henne också.

Mmm och frågan är väl om hon ens håller på som ts plötsligt säger och att de polisanmält henne. Känns mest som något hon säger för hon vet folk här kommer reagera på att hon har tillgång att kontakta honom fortfarande..
  • molly50
    Anonym (Kvinna86) skrev 2021-10-03 14:59:15 följande:
    Ja, men polisen har aldrig tagit det längre än en anmälan?.. hon behöver verkligen hjälp, är besatt av min man och verkar hata mig för jag är kvar hos honom. Är bara väldigt glad att hon inte behöll barnet.
    Ni får väl helt enkelt spara allt hon skickar,spela in ev samtal, och fortsätta anmäla.
    Någon gång borde det väl gå längre än till en anmälan,om hon fortsätter.
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2021-10-03 16:16:42 följande:
    Ni får väl helt enkelt spara allt hon skickar,spela in ev samtal, och fortsätta anmäla.
    Någon gång borde det väl gå längre än till en anmälan,om hon fortsätter.
    Jag tycker inte det öht borde vara ett NI, jag tycker det främst borde vara TS man som sköter den delen för att tydligt visa var han står.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (G) skrev 2021-10-03 15:40:13 följande:

Mmm och frågan är väl om hon ens håller på som ts plötsligt säger och att de polisanmält henne. Känns mest som något hon säger för hon vet folk här kommer reagera på att hon har tillgång att kontakta honom fortfarande..

Tycker det låter osannolikt att ts skulle ljuga om det. Och det är ju inte något som ts ?plötsligt? säger heller utan ex-älskarinnans beteende verkar ju ha pågått likadant sen mannen avbröt med henne. Däremot är det lite märkligt att Ts plötsligt verkar ha glömt vad hon tidigare har skrivit om ex-älskarinnan. Det kan vara en slags copingmekanism för att försöka förminska det som har hänt. Hade nog själv reagerat så också.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Hm) skrev 2021-10-04 12:41:21 följande:
    Tycker det låter osannolikt att ts skulle ljuga om det. Och det är ju inte något som ts ?plötsligt? säger heller utan ex-älskarinnans beteende verkar ju ha pågått likadant sen mannen avbröt med henne. Däremot är det lite märkligt att Ts plötsligt verkar ha glömt vad hon tidigare har skrivit om ex-älskarinnan. Det kan vara en slags copingmekanism för att försöka förminska det som har hänt. Hade nog själv reagerat så också.
    Jo, jag tycker oxå det känns som att alla försvarsmekanismer som finns verkar slagits på i TS huvud för att kunna fortsätta förhållandet.
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2021-10-04 12:36:55 följande:
    Jag tycker inte det öht borde vara ett NI, jag tycker det främst borde vara TS man som sköter den delen för att tydligt visa var han står.
    Ja,absolut. Men kontaktar hon även TS så ska ju även hon anmäla.
    Men huruvida hon gör det eller ej,vet jag inte om det har framkommit.
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2021-10-04 13:37:33 följande:
    Ja,absolut. Men kontaktar hon även TS så ska ju även hon anmäla.
    Men huruvida hon gör det eller ej,vet jag inte om det har framkommit.
    Ja absolut, de borde göra en polisanmälan och få problemet löst.
Svar på tråden Nygift och otrogen