• Anonym (Kvinna86)

Nygift och otrogen

Vet att det varit en liknande tråd innan som försvann men det var inte jag!!

Jag lever med en man och en fyraårig dotter. I mars gifte vi oss, ett väldigt enkelt bröllop men väldigt fint för mig och det betydde mycket. I juni fick jag reda på (kollade hans mobil) att han fyra-fem gånger i april hade haft sex med en kvinna på hans gym. När jag fick reda på det hade dom avslutat sin relation och när jag konfronterade honom kom det fram att han hade sån ångest och inte vågar berätta av rädsla för att förlora mig.

Jag har valt att stanna. Kanske stoppar jag huvudet lite i sanden. Istället har vi börjat prata om ett till barn och att flytta. Jag behöver pepp.. hur många av er har förlåtit er partner och faktiskt klarat av att gå vidare efter otrohet?

• Svar på tråden Nygift och otrogen
  • Anonym (Kvinna86)

Det var på företagsgymmet de träffades. Ett stort företag han jobbade på då så de sågs aldrig på själva arbetet med var ju ändå kollegor. 

Anonym (Hm) skrev 2021-09-30 21:21:45 följande:

I ett av dina svar kallar du henne för din mans kollega?

• Anonym (Hm)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2021-09-30 21:55:55 följande:

Det var på företagsgymmet de träffades. Ett stort företag han jobbade på då så de sågs aldrig på själva arbetet med var ju ändå kollegor. 

Okej förstår.

Vad sjukt att hon fortfarande hör av sig? vad skriver hon när hon hör av sig?
  • molly50
    Anonym (Kvinna86) skrev 2021-09-30 21:53:16 följande:
    Hon skapar sig möjligheter. Han har blockat henne överallt, bytt nummer osv men då byter hon mail och mailar honom eller hör av sig till mig om saker. Han har varit tydlig med att han inte vill ha något med henne att göra.
    Det kanske är läge för att anmäla henne?
    Det här liknar ju ofredande.
  • molly50
    molly50 skrev 2021-10-01 08:37:04 följande:
    Eller t om stalkning.
  • Anonym (H 2)
    +1
  • Anonym (Kvinna86)

Hon är anmäld flera ggr men det bara läggs ner. Hon har även anmälts av förtal av min man men även det lades ned.
  • Anonym (Kvinna86)
    Anonym (Hm) skrev 2021-09-30 23:35:25 följande:

Okej förstår.

Vad sjukt att hon fortfarande hör av sig? vad skriver hon när hon hör av sig?

Väldigt blandat. Ena dagen ber hon om ursäkt andra dagen säger hon att jag inte vet sanningen osv. Litar inte ett dugg på henne.
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2021-10-03 03:55:40 följande:

Väldigt blandat. Ena dagen ber hon om ursäkt andra dagen säger hon att jag inte vet sanningen osv. Litar inte ett dugg på henne.

Vad tror du han såg i henne?
  • molly50
    Anonym (Kvinna86) skrev 2021-10-03 03:54:42 följande:
    Hon är anmäld flera ggr men det bara läggs ner. Hon har även anmälts av förtal av min man men även det lades ned.
    Märkligt. Ni borde väl ha bevis i form av sms osv?
    Anonym (Kvinna86) skrev 2021-10-03 03:55:40 följande:
    Det låter ju som att den här kvinnan behöver hjälp.
  • Anonym (Kvinna86)
    Anonym (Hallå) skrev 2021-10-03 09:22:43 följande:

Vad tror du han såg i henne?

Jag vet faktiskt inte. Jag tycker själv inte hon är speciellt snygg men enligt honom var hon väldigt uppmuntrande och ?på? och fick honom att känna sig sedd.
Svar på tråden Nygift och otrogen