• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Zebran89
    Harry900 skrev 2019-12-22 15:15:01 följande:

Asså man ser ju inte så mkt då va.. men man kan ana något va?! Jag vet inte exakt när jag ska ha mens eller när äl var! Men sist jag fick mens va den 29/11 så borde ju få mens mellan 25-29 kanske?! Och jag har hög temp (med typ 0,5-1 grad mer än vanligt) har liiiiite smått mensvärk till o från. Är sjukt jävla trött (fast å andra sidan är det årets mörkaste tid med o jag har en livlig ettåring också) annars inget märkvärdigt jo kanske mitt humör dä. Och med första barnet märkte jag ingen skillnad på mig alls! Plussade på bim dagen då och hade inga symtom de kom nog i v8-9 då har jag för mig... hoppas nu!!!!! Ska ta ett test igen om två dagar o se! Inbillar mig att det inte är nått för o inte bli besviken. Det hade varit kul o plussa o lägga i sambons julklapp..

Det syns klart och tydligt. Grattis!
  • Supertrio

Grattis till alla som plussat!:) En lite udda fråga kanske, hur var era flytningar innan plusset?? Ursäkta fråganxD

• Loea

Nu är ser 1,5 veckor sen jag trodde att jag skulle få min mens och har fortfarande inte fått minsta lilla. Nu har brösten dock blivit större de senaste dagarna så trodde att den var på gång nu men ingenting hittills. Har sånna lotionflytningar och värk till och från i den delen av magen. Funderar på om min ägglossning var senare än jag trodde och att jag blivit gravid mer nyligen än vad jag isf hade räknat med. Men vill bara att mensen ska komma nu om jag nu ändå inte är gravid, orkar verkligen inte vänta mer.

• hundenhubbe
    Supertrio skrev 2019-12-22 17:21:49 följande:

Grattis till alla som plussat!:) En lite udda fråga kanske, hur var era flytningar innan plusset?? Ursäkta fråganxD

Jag räknar mig själv som plus nu. Ska ta digital imorgon men så synligt så kan de inte vara annat. Jag har vita typ lotion. Väldigt mkt!
  • MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-22 17:04:49 följande:

Jag är inte ens tveksamlänge, hållt mig 5 h och ett tydligt streck dök upp. Är i chock!

Åh! Grattis :)
  • myownworstenemy
    hundenhubbe skrev 2019-12-22 17:04:49 följande:

Jag är inte ens tveksamlänge, hållt mig 5 h och ett tydligt streck dök upp. Är i chock!

Stort grattis!
  • myownworstenemy

Har haft mensvärk sedan igår och mår ganska illa nu. Ingen mens ännu. Så nu var jag sådär dum igen och tog ett vanligt Clearblue. Minustecken såklart. Blir så trött på mig själv! Lär ju få mensen inatt eller något men det hade varit så fint med ett plus nu till jul.

• Harry900

Jag har typ flytningar lotionliknande typ vit/gula (ursäkta!) och tempade idag igen 37,7.. brukar ligga på 36,5-37 i normala fall.. så jag hopps verkligen det är en bebis nu och inget annat! Fick ju ut lite råmjölk som inte har me grav o göra men vore konstigt annars för min mjölk försvann ju helt efter jag sluta amma så jag ska nog testa igen imorgon eller på julafton!

• MissJibs

Ev bim idag. Minus igår på vanliga clearblue. Får nog invänta mensen eller ta nytt test vid nyår.

• Fantasifulltnamn

Fick starkt positivt på äl test den 16e, tror ni det är för tidigt med att testa med rfsu testa tidigt imorgon? Vet att man inte kan stressa fram ett positivt test, men man vill ju så gärna..

Svar på tråden BIM December 2019