BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Haha nä ofta? Någon mil utanför Krokom xD
Mensvärk inatt, sprang upp och kollade om den kom, men nä. Den kommer alltid i samband med smärtan. Men nä, och än har den inte kommit. Antingen får den fasen komma nu , det eller plusset för nu är jag på ca BIM+7 och börjar bli less haha !
Nämen precis! Det är lite därför jag tänker avvakta till bim nu. Lycka till och god jul!
BIM idag. I chock. Låt detta gå vägen :)
Suck, fattar inte varför mensen inte bara kommer?.. Två dagar över tiden men bara negativa test.
Struntade i både ÄL-test och tempning denna månad, hade "äggviteflytning", lördag den 7e och antog därför att ÄL skulle ske dagen efter (söndag 8e) eller måndag 9e. Hade sex på söndagen och sen reste mannen bort.
Nu är jag alltså på, vad jag tror, ÄL+12 eller 13, mensen är två dagar sen enligt min app (cykeldag 32 idag). Tempen är hög (37,4, brukar ligga på 36,9-37,0 innan ÄL). Min lutealfas är vanligen konstant på 11 dagar så detta är skumt.
Fattar noll, nada och ingenting. Varför kommer inte mensen? Testen visar negativt. Kanske jag hade äl senare, tisdag eller onsdag trots ÄL+flytning på lördagen...? Isåfall är jag på ÄL +10/11 så känns som testen borde vara positiva.
Skitstörande!! Vill bara att mensen att kommer nu så man får börja om. Köpt storpack äl+test till nästa månad för att slippa denna förvirring :p
BIM idag. I chock. Låt detta gå vägen :)
Suttit och tänkt på mitt plus hela dagen och helt ofattbart att bisolvon kuren funka XD
Grattis till er som plussat!
Tog ett test från testlagret idag och fick verkligen ett svagt streck. Har kollat från och till på stickan och ser det varje gång. Ska ta ett känsligt test imorgon som mäter från 5 mlU . Blir så sjukt besviken om dagens var ett spökstreck. Mensvärken kom även idag, men vet i bakhuvudet att jag fick det några dagar innan bim med första barnet. Ändå känns det på något vis kört när jag känner sån värk.
Suttit och tänkt på mitt plus hela dagen och helt ofattbart att bisolvon kuren funka XD