BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hahaha, oj oj oj det var helt toknegativt! Graviditetstestet. Även ägglossningsstickorna är nästintill helt blanka nu. Så vad det än är som händer så finns det då inget spårbart HCG i den här kroppen! Visste ju att det i princip inte var någon idé att testa idag på ÄL 8+ men kan ju inte hjälpa att hoppas! Ingen idé att försöka testa med ägglossningstest längre som mest varit en kul grej. Graviditetstest får jag försöka hålla mig borta ifrån helt enkelt till åtminstone julafton. Känns konstigt att bara vänta. Men känner mig mest som jag är knäpp och vem vet kanske har jag någon sjukdom istället? Eftersom det skett plötsliga förändringar. Hoppas att det bara är tillfälligt för denna månad om ingen graviditet i alla fall!
Kan ju bara överansträngt mig igår och därför hade ont/trött i livmoder och ryggslut!
Följer er flitigt härinne i allt julstök. Med fem dagar kvar till mens burkar mitt humör vara olidligt. Men inte den här gången. Antingen är det tack vare alla pepparkakor eller så är det ett pyre påväg..?!
Jag har en fråga!!! Någon som vet om när man slutat amma och mjölken försvunnit helt och hållet tuttarna är heeeelt tömda och man har haft två menser efter det om det kan finnas lite mjölk ändå...??! Eller om det kan komma lite genomskinlig mjölk om man e tidigt gravid?.... hmmm för all min mjölk försvann helt när jag sluta amma... men idag kom det lite mjölk (eller typ genomskinligt?.) någon som vet eller varit med om liknande? Har det visat sig att ni varit gravida då? Lite skumt tkr jag. Fick en konstig känsla haha!
Jag har en fråga!!! Någon som vet om när man slutat amma och mjölken försvunnit helt och hållet tuttarna är heeeelt tömda och man har haft två menser efter det om det kan finnas lite mjölk ändå...??! Eller om det kan komma lite genomskinlig mjölk om man e tidigt gravid?.... hmmm för all min mjölk försvann helt när jag sluta amma... men idag kom det lite mjölk (eller typ genomskinligt?.) någon som vet eller varit med om liknande? Har det visat sig att ni varit gravida då? Lite skumt tkr jag. Fick en konstig känsla haha!
Jag har varit med om samma sak. Och tolkade det direkt som ett graviditetstecken, men jag fick tyvärr förklarat för mig att det visst kan komma när som helst ändå..
Men jag känner exakt som dig, som att man är sjuk eller knäpp för är det ingen graviditet så har man ju ändå symtom! Hoppas det blir starkare om några dagar!
Men som du säger, det ÄR fortfarande tidigt. När har du plussat med de andra barnen?
Haha gud vilken dålig bild!! Är på jobbet. Tar en bättre sen! Syns så tydligt!!