BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Grattis till alla som plussat.
Jag försöker intala mig att chansen e minimal för ett plus då vi pga sjukdoma endast fick till de en gång runt ägglossning..
Men samtidigt fick jag idag lite mensvärk å blir direkt besviken för att mensen med all sannolikhet e på g. Hade betställde mig för int bli ledsen eftersom vi knappt fick till de..
Tur de jul nu så tankarna e på annat. Vill bara att mensen ska komma så man slipper hoppas.
Jag är inte ens tveksamlänge, hållt mig 5 h och ett tydligt streck dök upp. Är i chock!
Ni som är gravida, har ni konstant mensvärk? Ikväll har jag inte känt NÅNTING. är i v 5
Wow! Grattis!!!!! <3 Så kul för dig :)
Ni som är gravida, har ni konstant mensvärk? Ikväll har jag inte känt NÅNTING. är i v 5
Har oftast svårt att somna så här sent på kvällen/natten. Har mest tråkigt och strövar runt här på familjeliv. Väntar bara på att få veta om det är något. Allt med molande/ryggvärk/känna livmodern är som bortblåst. Känner ingenting längre så det gör ju såklart att allt känns som vanligt. Det gör ju helt klart att jag känner mig mest lurad och att det bara var något konstigt under en veckas tid, för just den här cykeln. Jättemärkligt!
Min menscykel är ju ganska oregelbunden också så mens kan jag få vänta på långt efter BIM som är en slags genomsnitts siffra egentligen (på 32 dagar). Inte för att jag har bråttom att få mensen men det är ju ett sådant där definitivt tecken på att det i alla fall inte är något, oavsett test.
Har svårt att somna om kvällen för att jag är så spänd, lever verkligen mycket mindre i framtiden nu för tiden i alla fall. Haha! Synd att jag måste överanalysera allt så mycket. Tänk vad skönt att bara kunna vänta in och efter si så där 6 veckor sen senaste mens testa för att mensen nog ändå är ganska sen.
Jag är inte ens tveksamlänge, hållt mig 5 h och ett tydligt streck dök upp. Är i chock!
Grattis till alla som plussat.
Jag försöker intala mig att chansen e minimal för ett plus då vi pga sjukdoma endast fick till de en gång runt ägglossning..
Men samtidigt fick jag idag lite mensvärk å blir direkt besviken för att mensen med all sannolikhet e på g. Hade betställde mig för int bli ledsen eftersom vi knappt fick till de..
Tur de jul nu så tankarna e på annat. Vill bara att mensen ska komma så man slipper hoppas.
Grattis hundenhubbe! Känns som vi har följts åt i flera bim grupper och komiskt nog plussade vi samma månad för jag plussade också tydligt i onsdags :) så kul!