BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Två tester inhandlade tills i morgon bitti! Nervöst. :) Har känt mig gravid i några dagar men nu tror jag att det bara som mensen är på g. Vågar inte hoppas.
Det här jag haft de graviditeter jag väntat pojkar. Kan ju vara en slump förstås. :)
Hur tidigt kunde du se strecket? :)
Grattis ni som plussat de senaste dagarna! Håller tummarna för er som väntar. :)
BIM+1 och ännu ingen mens! Har idag köpt ett test, de hade bara cb digital så blir svart på vitt, inget tolkande. Inväntar julaftonsmorgon.. undra om jag kommer kunna sova inatt! Jag är så himla säker på att jag är gravid att jag inte vet hur jag kommer reagera om det är negativt..
Grattis ni som plussat de senaste dagarna! Håller tummarna för er som väntar. :)
BIM+1 och ännu ingen mens! Har idag köpt ett test, de hade bara cb digital så blir svart på vitt, inget tolkande. Inväntar julaftonsmorgon.. undra om jag kommer kunna sova inatt! Jag är så himla säker på att jag är gravid att jag inte vet hur jag kommer reagera om det är negativt..
Har du testat nått innan? Har du några symptom?
Har inte testat än, ville vänta tills BIM passerat. Jag började för en vecka sedan (på tisdagen, blir ÄL+9 enligt appen) få molvärk som inte är som min mensvärk utan jag känner igen den från tidigare graviditeter. Har även dålig aptit och mår lite illa ibland. Är oplanerat, men välkommet, och sist vi hade sex stämmer med min ÄL-period.
Vi fick också bara till det en gång så jag blev superchokad när jag plussade tidigare i veckan. Håller tummarna för er!
Och där kom mensen, en timme innan dagen är slut. Den var beräknad till idag. Får väl vara glad att den inte kom på julafton. Lycka till allihopa! Jag hoppar till nästa tråd.
Men åh vad roligt!!! Ja vi har väl följts åt sen typ start tidigt i höst? Vad roligt!!! Vi syns i bf augusti gruppen? Grattis till oss <3