Inlägg från: Anonym (Ellie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ellie)

BIM December 2019

Jag har BIM idag, imorgon eller måndag. Har 28-30dagar cykel. Brukar alltid ha jäääätte ömma bröst mellan äl och mens, men denna månad ingenting alls. Känt mig trött, frusen och lite illamående vissa dagar sedan äl.

Har testat en gång med RFSU testa tidigt och två gånger med vanliga RFSU, senaste igår. Men super negativ alla gånger. Vad tror ni? Någon som känner igen sig?

• Anonym (Ellie)

Bim+1, fortfarande hög temp. Imorse huggningar i livmodern och nästan inte ömma bröst alls
  • Anonym (Ellie)
    Fnattilur skrev 2019-12-23 17:32:22 följande:

Grattis ni som plussat de senaste dagarna! Håller tummarna för er som väntar. :)

BIM+1 och ännu ingen mens! Har idag köpt ett test, de hade bara cb digital så blir svart på vitt, inget tolkande. Inväntar julaftonsmorgon.. undra om jag kommer kunna sova inatt! Jag är så himla säker på att jag är gravid att jag inte vet hur jag kommer reagera om det är negativt..

Har du testat nått innan? Har du några symptom?
  • Anonym (Ellie)
    Fnattilur skrev 2019-12-23 18:15:42 följande:

Har inte testat än, ville vänta tills BIM passerat. Jag började för en vecka sedan (på tisdagen, blir ÄL+9 enligt appen) få molvärk som inte är som min mensvärk utan jag känner igen den från tidigare graviditeter. Har även dålig aptit och mår lite illa ibland. Är oplanerat, men välkommet, och sist vi hade sex stämmer med min ÄL-period.

Vad spännande! Håller tummarna för ett plus imorgonbitti
Svar på tråden BIM December 2019