• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Majja92

Har vaknat de senaste två dagarna och känt mig bakis, illamående och det svider i mellangärdet.

Det översta testet dock jag igår eftermiddag och den andra imorse, äl 9 och 10 (troligtvis då cykeln har varit knäpp denna månad)

Vad tror ni?

• Mammaresan
    Majja92 skrev 2019-12-24 11:10:47 följande:

Har vaknat de senaste två dagarna och känt mig bakis, illamående och det svider i mellangärdet.

Det översta testet dock jag igår eftermiddag och den andra imorse, äl 9 och 10 (troligtvis då cykeln har varit knäpp denna månad)

Vad tror ni?

Det ser ju absolut ut som något finns där på båda!
  • Supertrio
    Mammaresan skrev 2019-12-24 07:04:14 följande:

God jul till er alla därute! Hoppas ni får en fin julafton! <3

Här är det lika mycket minus som innan. Inte en tillstymmelse av något tyvärr. Får väl mjölka ut allt jag kan med test och hopp när jag kan i och med att vi inte kommer börja försöka efter det här/sen. ÄL+10 idag.

Kram på er!

God jul till dig!:) Åh lider med dig i besvikelsen.. jag är oxå på ÄL+10 och alla symtom är som bortblåsta. Känner mig väldigt icke gravid. Har inte tagit mer test så inväntar bara mensen nu.. blä. Men samtidigt så kan en ju inte låta bli att undra och hoppas..... ?:/
  • Supertrio

Min vän tyckte dock att hon kunde se något på mitt test jag gjorde igår.. men nä jag vet inte? Vad tycker ni?:/
  • Grilimy

Testade negativt kl 05 i morse och kl 10 kom mensen. :(

Men God Jul och Grattis till er som plussat! :)

• Supertrio
    Grilimy skrev 2019-12-24 12:14:19 följande:

Testade negativt kl 05 i morse och kl 10 kom mensen. :(

Men God Jul och Grattis till er som plussat! :)

Åh vad tråkigt:( Men god jul & gott nytt år till dig!
  • Zebran89
    Majja92 skrev 2019-12-24 11:10:47 följande:

Vad tror ni?

Du är gravid skulle jag säga. Grattis!
  • Minmillis

Julafton och endast äl+8-9 ungefär så vågade inte ta test även om drömmen hade varit att plussa på självaste julafton! Hoppas någon av er har fått den stora glädjen att plussa just idag! God Jul underbara kvinnor och hoppas att 2020 kommer med massa söta bebisar till oss

• Anonym (Cassandra)

Behöver lite pepp. Bim+2 utan mens med en mens som vanligtvis är punktlig och massa symptom. Tänker att det kommer ske ett julmirakel men firar jul långt bort så får vänta med test.

Sen nu på kvällen kom en liten blödning (min mens brukar börja med lite spotting) hur orkar ni som försöker med besvikelsen när man har hoppats som jag har? Jag känner mig så nere på julafton jag trodde igår att det verkligen kunde ske.

Samtidigt berättar en som vi firar jul med att de är i v.7 och ska få barn. Usch detta tär i hjärtat fast jag såklart är glad för dom! Ni alla som försöker är så jäkla tappra!

Svar på tråden BIM December 2019