• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • rmj

Negativt på BMI -2 med testa-tidigt test. Så får nog invänta mensen :(

• Patzy90

Vakna till tempdipp i morse. Känner lite oro att ett mycket tidigt missfall kommer vilken sekund som helst. Plussade senast igår. Får försöka ha lite is i magen och kolla tempen i morgon också.
  • Mammaresan

God jul till er alla därute! Hoppas ni får en fin julafton! <3

Här är det lika mycket minus som innan. Inte en tillstymmelse av något tyvärr. Får väl mjölka ut allt jag kan med test och hopp när jag kan i och med att vi inte kommer börja försöka efter det här/sen. ÄL+10 idag.

Kram på er!

• MissJibs

God Jul till er alla! Hoppas ni får en riktigt fin dag. O grattis till alla ni som plussat. Vi andra får kämpa vidare.

Kram kram

• Anonym (Cykloptorsk)

God jul alla!

Tog ett cb early och fick ett ytterst svagt streck som förmodligen är spök. Tror inte det syns när jag laddar upp här men ger det ett försök och undrar om ni kanske ser något?

• Anonym (Avis)
    Anonym (Cykloptorsk) skrev 2019-12-24 07:33:00 följande:

Redigerat

Ser tyvärr negativt ut
  • Fnattilur

Långnäsa! Testade idag på BIM+2 med cb digitalt early och fick ett minus! Får alltså sålla mig till er som väntar på mensen.. Har plussat före BIM med bägge barnen, vad är liksom oddsen att det skulle dröja till flera dagar efter denna gång?

Har fortfarande molvärk till och från, kanske något mer nu på morgonen så kanske är det mensen som tänker dyka upp med tomten idag..

• Fantasifulltnamn

God jul alla!

Fick inte det jag ville idag, men ännu är det väl tidigt. Håller hoppet uppe några dagar till iaf. Småömma bröst, magen har betett sig annorlunda i över en vecka, hugger i nedre magen när jag hostar.

Grattis till alla som plussat!

• Mammaresan

Jag tycker jag kan se konturerna av något som jag inte kunnat innan på det testet jag gjorde på morgonen. Men jag har gjort allt man inte ska. Öppnat upp testet, får vrida/vända för att kanske ana något samt att när jag såg den hade det gått någon minut över maxtiden. Så knappast särskilt påltlig och är negativt (går inte ens att fånga på bild!) men kaaanske kan det vara något som kan bli ett streck/positivt?

Det har varit helt blankt när jag testat tidigare även flera timmar senare, både med ett likadant test och annat test. Så vem vet! Hoppet är det sista som överger en så! :P

Svar på tråden BIM December 2019