• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Anonym (Hoppfull)
    MammaS4 skrev 2019-12-22 23:42:20 följande:

Vi fick också bara till det en gång så jag blev superchokad när jag plussade tidigare i veckan. Håller tummarna för er!

Åh grattis! Tack :)
  • Supertrio

Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(

Ursäkta deppigt inlägg såhär dagen innan julafton.

• rmj

BIM på torsdag och idag är det måndag, har flera testa tidigt hemma och anar en skugga idag här hemma, kanske blir dålig bild här. Vet inte om jag inbillar mig. Men molvärk nästan hela dagen igår och brösten blir mer och mer ömma för varje dag!

Jag önskar så att vi har lyckats! Ska fortsätta testa fram till torsdag i alla fall. Förra månaden ömmade brösten bara lite om man verkligen tryckte och försvann sedan två dagar innan mens. Så imorgon borde symptom vara borta om det inte är något.
  • Patzy90
    Supertrio skrev 2019-12-23 05:32:08 följande:

Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(

Ge inte upp hoppet! Det är långt till fredag och lördag. Lite tidigt än för att visa plus tror jag
  • Gosan28

Negativt på predictory early för mig idag... :( bim den 25 så får väl anta att det inte blev något för oss denna månaden heller... väldigt nedstämd och ledsen måste jag säga :( tur att jag ska hem till familjen över julhelgen. Hoppas att jag kan komma på andra tankar och sikta fram emot nästa månad istället!

• hundenhubbe

Okej, nu känns det sant! Plusset har ökat fint på graviditetskollens sticka också :) bim-1 äl+13 Enligt app!

Symtom jag haft dessa dagar: mensvärk(fast väldigt långt ner, typbpå pubis xD och i äggstocksttrakten), vita lotionflytningar (mycket!), högre temp, gasig/uppblåst, hunger, illamående, förkyld, ömma /knöliga bröst och huvudvärk till och från.
  • hundenhubbe
    Supertrio skrev 2019-12-23 05:32:08 följande:

Mitt plus kom bim-2, typ nästintill tokblankt innan! Ev ett synligt -3! Så fortfarande tidigt :) jag har all tid plussat tidigt med dom andra men inte nu!
  • Supertrio
    hundenhubbe skrev 2019-12-23 08:31:19 följande:

Mitt plus kom bim-2, typ nästintill tokblankt innan! Ev ett synligt -3! Så fortfarande tidigt :) jag har all tid plussat tidigt med dom andra men inte nu!

Åh tack för din pepp.. blev så besviken eftersom jag oxå plussat tidigt med mina andra två barn. Förra graviditeten plussade jag på ÄL+10 men inte minsta skugga idag!:(

Vill dock inte få falska förhoppningar så jag ställer in mig på mens nu så får vi se om den uteblir eller ej. Stort grattis till ditt plus!:)
  • Supertrio
    Patzy90 skrev 2019-12-23 07:32:05 följande:

Ge inte upp hoppet! Det är långt till fredag och lördag. Lite tidigt än för att visa plus tror jag

Tack för peppen. Ja, det är ju fortfarande tidigt men har liksom inte den känslan i kroppen tyvärr..:(
Svar på tråden BIM December 2019