BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Vi fick också bara till det en gång så jag blev superchokad när jag plussade tidigare i veckan. Håller tummarna för er!
Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(
Ursäkta deppigt inlägg såhär dagen innan julafton.
I
Ingenting eller hur?:(
Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(
Negativt på predictory early för mig idag... :( bim den 25 så får väl anta att det inte blev något för oss denna månaden heller... väldigt nedstämd och ledsen måste jag säga :( tur att jag ska hem till familjen över julhelgen. Hoppas att jag kan komma på andra tankar och sikta fram emot nästa månad istället!
Mitt plus kom bim-2, typ nästintill tokblankt innan! Ev ett synligt -3! Så fortfarande tidigt :) jag har all tid plussat tidigt med dom andra men inte nu!
Ge inte upp hoppet! Det är långt till fredag och lördag. Lite tidigt än för att visa plus tror jag