Inlägg från: Anonym (Hoppfull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppfull)

BIM December 2019

Fuck min med i förrgår, några dagar förtidigt..

Nu har jag bim typ 30e/31a. Så hänger kvar.

Meen sambon ärende bortrest vid min ägglossning.. Han åker tidigt på morgonen och kommer hem sent dagen efter.. Får ju hoppas de räcker att ligga dagarna innan.. Ni som plussat har ni haft en koll när runt ägglossningen ni haft sex?

Sen undrar jag om nån ammar men plussa?

Jag ammar frt, mest på natten. Tog ägglossnings test nu sist som visade positivt så borde ju haft ägglossning iaf.

Vill så gärna få syskon snart..

• Anonym (Hoppfull)
    MissJibs skrev 2019-12-05 22:32:09 följande:

Hej!

Jag ammar men inte plussat än. Fick nyligt tbx min mens så nu "borde" jag ha äl på lördag om allt stämmer. Nu tror jag ju kanske inte att min kropp redan gått tbx till d normala men man kan ju hoppas iaf:) bim kanske runt den 22/12

Håller tummarna för att vi båda plussar snart.

Jag fick tillbaka mensen när bebis var 7 veckor. Började då äta p piller som jag rätt nyligen slutat med. Så lite svårt veta om kroppen är i fas..
  • Anonym (Hoppfull)

Grattis alla som pussat.

Har bim 30 el 31 dec.

Dock åker mannen iväg den dagen jag har ägglossning.. Kan man hoppas på tur iom att vi myser dagarna innan?

Ni som haft koll på ägglossning å plussat har ni haft sex just den dagen?

• Anonym (Hoppfull)

Tror inte de blir plus för mig i december ????. Positivt ägglossning test i em Men mannen e magsjuk ????.

Hade sex igår men känns som vi hade behövt ha de flera dagar..

• Anonym (Hoppfull)
    Rosahimmel86 skrev 2019-12-14 21:13:50 följande:

Det behöver absolut inte vara kört

Hade ni sex igår och du har ägglossning i dag så är det en ganska bra tajming

Jag skulle absolut säga att dina chanser ändå är bra :)

Tack för hoppet heh. Får hålla tummarna för att de räckte..
  • Anonym (Hoppfull)
    rmj skrev 2019-12-14 21:30:23 följande:

Hände precis samma för mig denna månaden, sex dagen innan och sen blev mannen sjuk. Så himla typiskt! Vi får ändå hålla tummarna för oss!

Håller verkligen tummarna för oss båda!

När har du bim?
  • Anonym (Hoppfull)
    rmj skrev 2019-12-15 20:46:59 följande:

Har BIM 26/12

Hoppas på plus då.
  • Anonym (Hoppfull)
    Anonym (Cykloptorsk) skrev 2019-12-21 18:40:15 följande:

Grattis till er som plussat!

Tog ett test från testlagret idag och fick verkligen ett svagt streck. Har kollat från och till på stickan och ser det varje gång. Ska ta ett känsligt test imorgon som mäter från 5 mlU . Blir så sjukt besviken om dagens var ett spökstreck. Mensvärken kom även idag, men vet i bakhuvudet att jag fick det några dagar innan bim med första barnet. Ändå känns det på något vis kört när jag känner sån värk.

Hoppas du får plus imon med :).

Vad är de för test som mäter från 5?
  • Anonym (Hoppfull)

Grattis till alla som plussat.

Jag försöker intala mig att chansen e minimal för ett plus då vi pga sjukdoma endast fick till de en gång runt ägglossning..

Men samtidigt fick jag idag lite mensvärk å blir direkt besviken för att mensen med all sannolikhet e på g. Hade betställde mig för int bli ledsen eftersom vi knappt fick till de..

Tur de jul nu så tankarna e på annat. Vill bara att mensen ska komma så man slipper hoppas.

• Anonym (Hoppfull)
    MammaS4 skrev 2019-12-22 23:42:20 följande:

Vi fick också bara till det en gång så jag blev superchokad när jag plussade tidigare i veckan. Håller tummarna för er!

Åh grattis! Tack :)
  • Anonym (Hoppfull)
    MammaS4 skrev 2019-12-22 23:42:20 följande:

Vi fick också bara till det en gång så jag blev superchokad när jag plussade tidigare i veckan. Håller tummarna för er!

Åh grattis! Jag hoppas å håller tummarna samtidigt som jag försöker att int få upp hoppet för mkt för att slippa bli besviken.
  • Anonym (Hoppfull)

Jag som tänkte vänta till bim med att testa tog idag ett ägglossnings test i brist på annat.. De va negativt. Har 3 el 3 dagar kvar till bim..

Någon som testat negativt med ägglossnings test men ändå varit gravida?

• Anonym (Hoppfull)

Tog

Åh ett clear blue early idag bim - 3.

Detta kan väl inte va spök!?

• Anonym (Hoppfull)
    Patzy90 skrev 2019-12-26 18:49:42 följande:

Det där är inte spök:) Grattis!

Tack ????
  • Anonym (Hoppfull)
    Anonym (Cykloptorsk) skrev 2019-12-26 18:55:05 följande:

Solklart positivt! Grattis!

Tack!

Tog ett med vecko indikator nu å det stod gravid. Är nog i chock.
  • Anonym (Hoppfull)
    Mammaresan skrev 2019-12-26 22:28:43 följande:

Wow! Jätte tydligt! Stort grattis! :D

Tack snälla
Svar på tråden BIM December 2019