BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Men oj nä jag har inte plussat! Fick med texten från förra personen som delat tyvärr. Jag la bara in mig på listan med BIM. Men känns fortfarande som jag inte kan vara annat än gravid. Annars har jag verkligen blivit grundlurad den här cykeln!
Förstår! Vad säger mannen om det hela? :D
Idag ser jag det tydligare! Idag är det ett streck där sen om det är spök eller inte de vet jag inte. Ser ni??
Ser ngt svagt :)
Hoppas d blir starkare!
Nåväl, ofta kan man inte se något så tidigt så än behöver det inte vara kört. Men jag vet hur tråkigt det är med negativa test.
Åh gör du?? De oroar mig att de är så svagt för i verkligheten ser jag verkligen att det är där men som sagt mkt svagt! Men starkare än igår!! Så nu är de väl bara att vänta till imorgon bitti då!
När hade du bim?
Testat högst upp är från den 20/12 mitten igår och det längst ner idag. Set en solklar stegring blir så glad och förväntansfull och hoppas på att jag inte får missfall denna gång.