• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • hundenhubbe

Idag ser jag det tydligare! Idag är det ett streck där sen om det är spök eller inte de vet jag inte. Ser ni??
  • Snarttrettiochtrevar89
    Mammaresan skrev 2019-12-21 21:52:42 följande:

Men oj nä jag har inte plussat! Fick med texten från förra personen som delat tyvärr. Jag la bara in mig på listan med BIM. Men känns fortfarande som jag inte kan vara annat än gravid. Annars har jag verkligen blivit grundlurad den här cykeln!

Förstår! Vad säger mannen om det hela? :D

Åh! Förlåt att jag missförstod! Så dumt. Blev så glad för din skull att jag inte kollade ordentligt.

Men läste ditt senare inlägg och det låter ju onekligen spännande!

Maken min är mer nervös än förväntansfull..
  • MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-22 08:19:38 följande:

Idag ser jag det tydligare! Idag är det ett streck där sen om det är spök eller inte de vet jag inte. Ser ni??

Ser ngt svagt :)

Hoppas d blir starkare!
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-22 08:37:20 följande:

Ser ngt svagt :)

Hoppas d blir starkare!

Åh gör du?? De oroar mig att de är så svagt för i verkligheten ser jag verkligen att det är där men som sagt mkt svagt! Men starkare än igår!! Så nu är de väl bara att vänta till imorgon bitti då!
  • rmj
    myownworstenemy skrev 2019-12-22 08:18:47 följande:

Nåväl, ofta kan man inte se något så tidigt så än behöver det inte vara kört. Men jag vet hur tråkigt det är med negativa test.

Plussat på ÄL +10 med båda barnen, men ger kanske inte upp än, hehe!
  • MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-22 08:47:20 följande:

Åh gör du?? De oroar mig att de är så svagt för i verkligheten ser jag verkligen att det är där men som sagt mkt svagt! Men starkare än igår!! Så nu är de väl bara att vänta till imorgon bitti då!

När hade du bim?
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-22 09:19:04 följande:

När hade du bim?

Enligt app på julafton men jag tror att min ägglossning kanske var senare. Hade ju äl flytningar och symtom typ 2 dagar efter vad appen sa. Typiskt Jag inte mätte med stickor!! Så kan vara bim -2 Eller typ -4. Ska köpa ett clearblue idag innan jobbet och ta imorgon. Visar inte de något så är det inget!
  • Patzy90

Testat högst upp är från den 20/12 mitten igår och det längst ner idag. Set en solklar stegring blir så glad och förväntansfull och hoppas på att jag inte får missfall denna gång.
  • hundenhubbe
    Patzy90 skrev 2019-12-22 09:39:59 följande:

Testat högst upp är från den 20/12 mitten igår och det längst ner idag. Set en solklar stegring blir så glad och förväntansfull och hoppas på att jag inte får missfall denna gång.

Stort grattis!! Fin stegring <3
Svar på tråden BIM December 2019