BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hmm jag är ju inte säker på när min äl var. Enligt app den 13e och om du tolkar mitt test rätt och jag är gravid (!!!) så plussade jag äl+7. Men det var ju knappast övertygande.
Men jag är absolut inte övertygad. Jag la upp en bild under gårdagen som jag tittar på ibland. Varannan gång tycker jag att jag ser något.. Om det stämmer så kunde jag ana något på äl+7 med cb testa tidigt. Med tanke på att jag spontantestade vid lunchtid så blir jag lite hoppfull. Och sen det där att jag inte har massa inbillade/pms-symptom. Det som påminner om tidigare graviditeter dock är att jag totalsomnade när jag nattade barnen men det känns nästan för tidigt för att börja spekulera..
Lägger till mig på plussat :)
12/12 - Mirum, FELT, s0ff
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina
15/12 - MsSuzyLee
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315
22/12 - MissJibs, Luthiens, Fnattilur
23/12 - , myownworstenemy,
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym, Grilimy
25/12 - rmj
26/12 - Link92
27/12 Fantasifulltnamn, erla91, Snarttrettiochtrevar89
28/12 - Supertrio, larssonc, Mammaresan
30/12 - PelloBello
31/12 - Em595, Pewc
Plussat:
Linnmal
Emmiealina
Hoppas på sladdis
FruA2019
Mamma2014
Smuffsan
Bobbycar92
Hoppas96
Lillaräkan1919
Patzy90
MammaS4
Rosahimmel86
Ja du får ta nytt test imorgon också! Få vänta spänt på dina test istället i egen väntan. Haha! Jag ser ju något på testet sen vet jag inte om det ser ut så för att det är ett CB? Har undvikit CB-test då så många fått konturer av streck på dessa. Däremot är väl detta ett testa tidigt test från CB? Det är ofta deras andra test jag sett "problem" med, att döma ifrån andras test!
Vad kul med någon mer trebarnsförälder! Då är vi i samma "sits", en eventuell överraskning om det är en graviditet där! :D
Jag gick tillbaka och kollade på bilden du la upp och man anar ju absolut ett sträck!!!! Så roligt ju :) när tänkte du testa igen?
Ja! Hoppas för oss båda.
Hade du äl runt den 11 också då eller?
Jag tror tyvärr inte det blev något för mig denna gången... Men på andra försöket ska man inte hoppas på för mycket. Det kan ju ta ett tag! :)
Är det sant? Tycker du?! Jag kände mig så onödigt hoppfull och inbilsk när jag la upp det men nu vet jag inte vad jag ska tro..?! Jag kommer försöka hålla mig till BIM nu faktiskt. Det känns dock väldigt långt till den 27e...
Jag menar andra försöket för oss med, hehe!
Ja det kan ju ta tid. Mitt första barn tog 1 år och andra barnet på första försöket. Så kan ju bli så olika! Och jag är ju snart 34 år så lättare blir det ju inte med tiden.
Jag hade ÄL 11 också, men jag testar ett par dagar till innan jag ger upp för denna månad. Testar du med ?testa-tidigt?-tester med?
Ser det nu! Men hopplös kvalitet här så från min telefon kan jag inte se något. Men om du ser i verkligheten så kan det säkert betyda något!!! Hoppas verkligen att det är så för dig <3
Ja men man vet ju såklart aldrig, det var ju ett väldigt tidigt test du tog. Kanske bara var ett spök?