• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Mammaresan
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-12-21 12:22:15 följande:

Hmm jag är ju inte säker på när min äl var. Enligt app den 13e och om du tolkar mitt test rätt och jag är gravid (!!!) så plussade jag äl+7. Men det var ju knappast övertygande.

Ja du får ta nytt test imorgon också! Få vänta spänt på dina test istället i egen väntan. Haha! Jag ser ju något på testet sen vet jag inte om det ser ut så för att det är ett CB? Har undvikit CB-test då så många fått konturer av streck på dessa. Däremot är väl detta ett testa tidigt test från CB? Det är ofta deras andra test jag sett "problem" med, att döma ifrån andras test!

Vad kul med någon mer trebarnsförälder! Då är vi i samma "sits", en eventuell överraskning om det är en graviditet där! :D
  • Gosan28
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-12-21 15:37:04 följande:

Men jag är absolut inte övertygad. Jag la upp en bild under gårdagen som jag tittar på ibland. Varannan gång tycker jag att jag ser något.. Om det stämmer så kunde jag ana något på äl+7 med cb testa tidigt. Med tanke på att jag spontantestade vid lunchtid så blir jag lite hoppfull. Och sen det där att jag inte har massa inbillade/pms-symptom. Det som påminner om tidigare graviditeter dock är att jag totalsomnade när jag nattade barnen men det känns nästan för tidigt för att börja spekulera..

Jag gick tillbaka och kollade på bilden du la upp och man anar ju absolut ett sträck!!!! Så roligt ju :) när tänkte du testa igen?
  • Mammaresan

Lägger till mig på plussat :)

12/12 - Mirum, FELT, s0ff

13/12 - Tjoppa12

14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina

15/12 - MsSuzyLee

16/12 - solkakan

19/12 - liloma, Nyckelpiga2017

20/12 - Mevi1315

22/12 - MissJibs, Luthiens, Fnattilur

23/12 - , myownworstenemy,

24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym, Grilimy

25/12 - rmj

26/12 - Link92

27/12 Fantasifulltnamn, erla91, Snarttrettiochtrevar89

28/12 - Supertrio, larssonc, Mammaresan

30/12 - PelloBello

31/12 - Em595, Pewc

Plussat:

Linnmal

Emmiealina

Hoppas på sladdis

FruA2019

Mamma2014

Smuffsan

Bobbycar92

Hoppas96

Lillaräkan1919

Patzy90

MammaS4

Rosahimmel86

• Snarttrettiochtrevar89
    Mammaresan skrev 2019-12-21 15:56:56 följande:

Ja du får ta nytt test imorgon också! Få vänta spänt på dina test istället i egen väntan. Haha! Jag ser ju något på testet sen vet jag inte om det ser ut så för att det är ett CB? Har undvikit CB-test då så många fått konturer av streck på dessa. Däremot är väl detta ett testa tidigt test från CB? Det är ofta deras andra test jag sett "problem" med, att döma ifrån andras test!

Vad kul med någon mer trebarnsförälder! Då är vi i samma "sits", en eventuell överraskning om det är en graviditet där! :D

GRATTIS! Såg att du plussat! Wow! Hur känns det?

Ja, det är ett testa tidigt. Jag vågar inte tro det. Kommer faktiskt invänta BIM nu men med mer förväntan än vanligt.. Jag tycker om att dela pirret med min man.
  • Snarttrettiochtrevar89
    Gosan28 skrev 2019-12-21 16:03:06 följande:

Jag gick tillbaka och kollade på bilden du la upp och man anar ju absolut ett sträck!!!! Så roligt ju :) när tänkte du testa igen?

Är det sant? Tycker du?! Jag kände mig så onödigt hoppfull och inbilsk när jag la upp det men nu vet jag inte vad jag ska tro..?! Jag kommer försöka hålla mig till BIM nu faktiskt. Det känns dock väldigt långt till den 27e...
  • rmj
    Gosan28 skrev 2019-12-21 15:25:20 följande:

Ja! Hoppas för oss båda.

Hade du äl runt den 11 också då eller?

Jag tror tyvärr inte det blev något för mig denna gången... Men på andra försöket ska man inte hoppas på för mycket. Det kan ju ta ett tag! :)

Jag menar andra försöket för oss med, hehe!

Ja det kan ju ta tid. Mitt första barn tog 1 år och andra barnet på första försöket. Så kan ju bli så olika! Och jag är ju snart 34 år så lättare blir det ju inte med tiden.

Jag hade ÄL 11 också, men jag testar ett par dagar till innan jag ger upp för denna månad. Testar du med ?testa-tidigt?-tester med?
  • Gosan28
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-12-21 16:14:16 följande:

Är det sant? Tycker du?! Jag kände mig så onödigt hoppfull och inbilsk när jag la upp det men nu vet jag inte vad jag ska tro..?! Jag kommer försöka hålla mig till BIM nu faktiskt. Det känns dock väldigt långt till den 27e...

Ja men man vet ju såklart aldrig, det var ju ett väldigt tidigt test du tog. Kanske bara var ett spök?
  • Gosan28
    rmj skrev 2019-12-21 16:14:57 följande:

Jag menar andra försöket för oss med, hehe!

Ja det kan ju ta tid. Mitt första barn tog 1 år och andra barnet på första försöket. Så kan ju bli så olika! Och jag är ju snart 34 år så lättare blir det ju inte med tiden.

Jag hade ÄL 11 också, men jag testar ett par dagar till innan jag ger upp för denna månad. Testar du med ?testa-tidigt?-tester med?

Detta är mitt första barn så jag är väldigt spänd och hoppfull! Vill så gärna bli mamma <3 är 29 år, så inte i ynsta laget längre heller... Men borde inte vara några stora problem om allt är som det ska för både mig och min kille, vilket man aldrig vet såklart!

Jag har testat varje dag sedan i torsdags med tidiga tester men de är ju alla tokblanka! Är ju bara äl+10 idag så kanske ska lugna ner mig haha.
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-21 15:20:42 följande:

Ser det nu! Men hopplös kvalitet här så från min telefon kan jag inte se något. Men om du ser i verkligheten så kan det säkert betyda något!!! Hoppas verkligen att det är så för dig <3

Man blir så tvek på sina ögon. Har tittat nu när jag kom hem och jag ser ju men ja... Vi får väl se! Är det är plus jag skymtar tror jag att jag hade senare äl än vad appen säger! Har mått illa i 2 dagar till och från...
  • Snarttrettiochtrevar89
    Gosan28 skrev 2019-12-21 16:47:13 följande:

Ja men man vet ju såklart aldrig, det var ju ett väldigt tidigt test du tog. Kanske bara var ett spök?

Nämen precis! Det är lite därför jag tänker avvakta till bim nu. Lycka till och god jul!
Svar på tråden BIM December 2019